|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Ik zoek werk
Hallo hallo
Ik heb vorig jaar begin zomer hiero gepost dat ik zou gaan emigreren. Nu is dat allemaal gebeurt afgelopen november. Ik ben dus ook al 5 maanden hiero..(prerov) De eerst 3 maanden ben ik niet naar werk gaan zoeken omdat ik behoorlijk wat geld had gespaart in NL. Maar dit begint dus op te raken en zoek dus nu al een tijdje naar werk Ik heb ook al wat solicitaties gehad,maar helas niks aan over gehouden. Probleem is dat ik de taal niet spreek(hier werk ik dus nu aan) Maar ik kan niet zolang wachten natuurlijk... Dus hoop ik dat iemand van jullie me kan helpen hiero qua bedrijven hiero of links naar sites voor werk etc etc etc Alvast bedankt voor de reacties Gr Michel ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Actief Lid
|
Hi Michel,
Heb helaas geen werk voor je want ik woon zelf in Nederland. ff off topic: Heb wel met belangstelling al je berichten gelezen hiero ![]() Als jij nu in CZ woont dan moet je wel je profiel aanpassen of ligt Roermond ook in CZ ? ![]() Je eerste bericht is al bijna twee jaar oud en ik lees dat je aan je taal werkt. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je dat afgaat. Wilde het zelf eigenlijk andersom doen, eerst de taal leren en dan pas verkassen maar ik snap natuurlijk ook wel dat je de taal pas echt goed kunt leren als je er ook woont. Ik wens je wel erg veel succes met je zoektocht naar werk.
|
|
|
#3 |
|
Lid
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo Denise.
Zijn we al op geweest joh (die site) maar evengoed bedankt voor de reactie Hallo feertje Als eerste bedankt voor je reactie Ten 2de heb ik mn profiel aangepast ...... en dat met de taal......Ik vind het verschrikkelijk moeilijk joh. Ik weet natuurlijk hoe ik iemand moet begroeten en dat soort kleine dingen.Maar ik ga nu woensdag naar een soort van school waar ik het ga leren. En natuurlijk blijf ik zoeken naar werk,want dat is toch wel effe belangrijk.. Gr Michel ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo Michel,
Ik heb 5 jaar in cz gewerkt in een bloemengroothandel. probeer het daar eens. voorbeeld Fleura czechia sro, deze zit in Brno en Praag. info via website www.fleura.com Ik weet dat ze daar regelmatig mensen zoeken. grt jw |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
Bedankt voor de reactie
Maar ik woon in prerov en heb nog geen auto hiero En brno vind ik toch net iets te ver.Ik probeer wat te vinden in prerov/olomouc of wat er allemaal dichtbij ligt.. Gr Michel Bericht 02-04-08 om 18:42 aangepast door MG michel. |
|
|
|
|
|
#7 | |||
|
Actief Lid
|
Citaat:
Citaat:
na een tijdje kom je er achter dat je als buitenlander geen streepje voor hebt. Citaat:
maar niet iedereen kan directeur van OMV worden. |
|||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Volwaardig Lid
|
Ik vraag me af of hij al werk heeft gevonden. M.i. is hij niet echt goed voorbereid vertrokken naar Tsjechie. Laat eens iets van je horen MG Michel. |
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nieuw Lid
|
Ik ben meer voorbereid vertrokken dan je denkt.
Ik had alleen wat moeite om werk te vinden hiero.Maar ook dat probleem is opgelost. Ik begin vanaf aankomende maandag bij TORAY textile bedrijf te werken in Prostejov http://www.toray.cz/en/foto.html Klik dan maar es op nummer 5.Dat word mijn werk plek (fabric warehouse) laatste foto Is bijna hetzelfde wat ik 12 jaar in NL heb gedaan. En de Tsjechische taal is daaro geen vereiste. Toch wil ik hiero iedereen bedanken voor de reacties op al mn vragen.. Gr Michel ![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Volwaardig Lid
|
Leuk om te horen dat het goed met je gaat. Heel veel succes met je nieuwe baan! |
|
|
|