|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#51 |
|
Pivonist
|
Loubos vind ik ook wel wat hebben, ze heten dan officieel Lobomier!!!!Nazdravi!!!
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Moderator
|
Grappig dat je via via wel eens op oude berichten van jezelf stuit... dat tafeltje is inmiddels (ruim 2 jaar later) een prachtige meid geworden en om een beetje on-topic te blijven, met als 2e naam een Tsjechische van de kalender.... nl. Zofie.
|
|
|
#54 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Traditionelle namen zijn volgens mij leuk, maar wat vind ik al minder is zo 'n "modegolf" van bepaalde namen... ik vond het op school vervelend, dat we in een klas 3x Michaela(mijn naam) heetten, verder ook 3x Katerina en 4x Lucie, verder veel Jana's, Dániela's enz... men wist nooit, welke Michaela moet nu een vraag antwoorden - ik of een van die twee andere? Zo schijnt het nu weer in Tsjechie met namen als Natalie en Tereza te zijn. Elke ongeveer 10 jaren kiezen ouders voor hun nieuwgeboorte baby uit bepaalde namen die op dit moment "IN" zijn... En met jongens is het meer of minder dezelfde, maar daar blijven bepaalde namen langere tijd modern -zoals Jiri, Jan, Tomas, David, Jakub - die zijn modern zowel nu als vroeger
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
|