![]() |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Leuk die DVD's, ik had ze ook besteld, en gisteren ontvangen.
Maar inderdaad nu valt me pas op hoeveel Nederlands er in gesproken wordt, ik dacht dat ze nauwelijks spraken. De buurmannen zeggen "a je tó" als iets gelukt is, is dat een restje Tsjechisch? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Moderator
|
In de originele serie wordt bij mijn weten niet of nauwelijks gesproken door de beide heren, op dat "A je to!" (Voor elkaar!) na. Geen idee waarom dat in de Nederlandse serie anders moest; de gebeurtenissen spreken immers (ook voor kinderen) voor zich?
![]()
|
|
|
#13 |
|
Super Lid
|
Buurman en Buurman T-shirt
Een Nederlandse site verkoopt verschillende soorten humoristische T-shirts. Ook eentje van Buurman en Buurman. Voor 22,50. www.smlx.nl
|
|
|
#14 |
|
Actief Lid
|
Kijk op www.google.nl
video aan kliken, en typ in; Buurman en Buurman dan zie je filmpjes van deze mannen, ik heb ze al gezien, echt leuk zijn ze hoor, en leden laat me weten wat jullie er van vinden van de filmpjes. Groetjes van Patrick Kroon. Ps; Ook als je Pat en Mat in typ, kreeg je de orginele van deze twee.
Laatst aangepast door Patrick Kroon; 01-09-08 om 22:11. Reden: orginele filmpjes van Buurman en Buurman (Pat en Mat) |
|
|
|
|
|
#15 |
|
VIP Lid
|
Vaste prik
Ik heb dit toch wel een tijdje volgehouden...
Ik stond dan b.v. in de keuken...En dan werd er keihard geroepen, vanuit de woonkamer:.. daar is de BUURMAN!!!.. En dan liep ik naar de voordeur.. om 'm open te doen!... Dat was lachen voor die, toen nog, kleine meid!... En daarna gezellig samen op de bank, voor de TV... Char.
|