Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Vervoer
Hond in openbaar vervoer

Hond in openbaar vervoer

Gesloten onderwerp

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 27-03-08, 15:15   #11
Nathalie L.
Actief Lid

Nathalie L.'s avatar

Nationaliteit:
Citaat:
phaedra schreef:
Bericht bekijken
Het zal wel zielig zijn voor jouw beestje ... (is mijn mening, ik praat je dus niets aan )... daarom laten we onze lieve dier altijd hier als we te veel in de stad moeten doen / zijn / regelen. Dan gaat hij op zijn eigen vakantie hier in Nederland en geniet ook van het "weg zijn"
Het is maar net wat zo'n hond gewend is. Ik neem al jaren mijn hond mee naar Praag (behalve als we met het vliegtuig gaan). Ze houdt van drukte en mensen en geniet echt van het lopen door de stad. Lekker ravotten in Kampa en daarna weer verder, als ze maar bij ons is, dan vind ze het prima. Eerlijkshalve moet ik wel zeggen dat we nu een eigen huis hebben in de buurt van Praag en nu ze wat ouder wordt we haar soms dan een (half) dagje thuis laten, maar dat is eigen, met haar eigen spullen. Overigens zat ik laatst in bus 119 en zag daar een sticker hangen met "Verboden voor honden". Wie weet hoe dat zit?????
Nathalie L. is offline  
Oud 27-03-08, 18:06   #12
phaedra
Nieuw Lid

phaedra's avatar

Nationaliteit:
Daar heb je ook wel gelijk in. Onze hond is wel een super beest, alleen wat hij niet gewend is (we leven in een zeer rustig gedeelte van de stad) ... gaat ie ook niet van houden (zo goed kennen we hem wel). Hij is te vertrouwen, luistert etc, alleen je ziet duidelijk aan hem dat hij niet van de drukte geniet. En daar waar hij "op eigen vakantie" gaat is hij het liefst , dus het is voor onze beest goed zo. En ik was misschien te subjectief

Doei
phaedra is offline  
Oud 27-03-08, 18:43   #13
C.Berendse
Actief Lid

C.Berendse's avatar

Nationaliteit:
Onze hond gaat altijd mee naar Tsjechië, samen met de poes op de achterbank van de auto. We hebben hem één keer meegenomen in het elektrische treintje dat bij ons in de buurt rijdt en niemand heeft daar iets van gezegd. We hebben wel een muilkorf maar die heeft hij nog nooit omgehad. Zoals gezegd gaat hij lekker mee en is blij als we met de auto de tuin in rijden en hij kan rennen en dollen in het veld. Waar vindt een dier zoveel vrijheid? Voor onze poes hebben we geen muilkorf, zij maakt zich nuttig met het vangen van woelmuizen en mollen.
Oud 27-03-08, 20:48   #14
PuNkEnStEiN
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Zo, en voor dit topic nu weer verandert in het vergelijken van onze brave harige speurneusjes, doe ik er een slot op. De vraag is immers beantwoord.
PuNkEnStEiN is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed