|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 | |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nieuw Lid
|
Daar heb je ook wel gelijk in. Onze hond is wel een super beest, alleen wat hij niet gewend is (we leven in een zeer rustig gedeelte van de stad) ... gaat ie ook niet van houden (zo goed kennen we hem wel). Hij is te vertrouwen, luistert etc, alleen je ziet duidelijk aan hem dat hij niet van de drukte geniet. En daar waar hij "op eigen vakantie" gaat is hij het liefst
, dus het is voor onze beest goed zo. En ik was misschien te subjectief Doei ![]() |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Actief Lid
|
Onze hond gaat altijd mee naar Tsjechië, samen met de poes op de achterbank van de auto. We hebben hem één keer meegenomen in het elektrische treintje dat bij ons in de buurt rijdt en niemand heeft daar iets van gezegd. We hebben wel een muilkorf maar die heeft hij nog nooit omgehad. Zoals gezegd gaat hij lekker mee en is blij als we met de auto de tuin in rijden en hij kan rennen en dollen in het veld. Waar vindt een dier zoveel vrijheid? Voor onze poes hebben we geen muilkorf, zij maakt zich nuttig met het vangen van woelmuizen en mollen.
|
|
|
#14 |
|
Moderator
|
Zo, en voor dit topic nu weer verandert in het vergelijken van onze brave harige speurneusjes, doe ik er een slot op. De vraag is immers beantwoord.
![]() |
|
|