![]() |
|
|
#31 |
|
Actief Lid
|
Wij gaan de laatste week van april en de eerste week van mei weer heerlijk naar ons eigen huis in CZ. Op 30 april heksendag vieren. Ben benieuwd hoe dat is.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Forum Freak
|
En wij gaan begin juni voor ongeveer zes weken naar Tsjechië, in ieder geval naar Hluk voor een KNNV natuur kamp en voor de Koningsintocht in Hluk, dat is ééns in de vijf jaar en we hebben het nog nooit meegemaakt, dus dat gaat dit jaar gebeuren!!
Waar we verder nog naartoe gaan weten we nog niet. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Forum Freak
|
Corrie, dat festival moet je zeker eens meemaken. Ik heb er leuke herinneringen aan. (Zorg wel voor voldoende muntgeld.) Maar ik dacht dat het om de 3 jaar was.
Wij zijn er helaas te laat voor, want wij kunnen pas in juli of augustus voor een week of 4-5. Maar ook wij weten nog niet waar we naar toe gaan omdat we nooit wat plannen of bespreken, want voor een klein tentje is er altijd wel ergens plaats. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Forum Freak
|
Je hebt gelijk Jeanne, het is om de drie jaar!!
![]() |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Ik ga op "summer course" Tsjechisch bij de Karlsuniversiteit in Praag.
Begin augustus, twee weken. Ik heb er heel erg zin in!!!!!! (Gaan er nog meer forumleden heen toevallig?) |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Super Lid
|
we gaan dit jaar naar hongarije en slovakije.wellicht op de terug via cz.waarom????
1.te duur (cz) 2.te veel nederlanders 3.de infrastruktuur in Sk is inmiddels beter dan in cz 4.de slovaken zijn vriendelijker dan de tsjechen,die hebben in middels van het grote geld genoten. 5.het weer is in sk en hongarije beter!! |
|
|
|
|
|
#37 |
|
VIP Lid
|
Slowakije is absoluut niet goedkoper dan Tsjechië. Dat hebben wij vorig jaar zelf ondervonden.
Wij vonden het zelfs behoorlijk duurder. Verder niets ten nadelen van de Slowaken maar de Tsjechen zijn echt véél vriendelijker en véél toegankelijker dan de Slowaken. Wij gaan ieder jaar naar beiden landen en verblijven dan altijd op steeds verschillende plaatsen. Ik zuig het dus niet uit mijn duim! |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Actief Lid
|
Wij zijn vorig jaar ook naar Slowakije geweest en vond het niet echt goedkoper.
Tevens is er meer natuur en minder cultuur, en de mix daarvan vind ik in Tsjechië beter. (Smaken verschillen) En inderdaad zijn de mensen in Tsjechië toegankelijker. In slowakije was het vaak moeilijk me verstaanbaar te maken. Was wel genmieten daar hoor, echter Tsjechië heeft toch mijn voorkeur. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Moderator
|
Maar, dames en heren, voor we nu uitgebreid Slowakije gaan bespreken: het topic gaat erover waar en wanneer we op vakantie gaan in Tsjechië.
![]() |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Actief Lid
|
|
|