|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Actief Lid
|
(Hoge?) factuur van onze boekhoudster
Wij hebben de faktuur van de boekhoudster gekregen over het afgelopen jaar (12 maanden). Het is in totaal Kc 9.708,--. Is dit niet erg veel? Zij heeft voor ons ook de formulieren onroerend goed belasting ingevuld, maar daar hebben wij haar al Kc 3570,-- voor betaald, dus dat is niet inbegrepen in het bedrag.
Wij hebben ons huis op eigen naam en onze grond in een S.R.O., waar we overigens nog geen activiteiten in hebben. Ik ben benieuwd naar jullie reactie. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Forum Freak
|
Is de rekening wel gespecificeerd?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lid
Nationaliteit:
|
Is dit de eerste keer? Dat kan meer werk zijn omdat de boekhouding opgezet moet worden.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
De rekening is niet gespecificeerd. Dat was mij ook al opgevallen en ik was van plan om in ieder geval een specificatie op te vragen.
Er staat alleen op: zpracovani mzdove agendy 12 x 96 dit is totaal 1152 zpracovani ucetni agendy 12 x 714 dit is totaal 8568 Dit samen maakt een totaal van 9.708 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lid
Nationaliteit:
|
Volgens mijn rekenenmachine totaal 9720 en dat voor een boekhouder?
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Actief Lid
|
Ik weet niet wat ze allemaal voor je moet berekenen/bijhouden.
Wij hebben onze financiele beslommeringen ondergebracht bij een klein bureau en betalen werkelijk een schijntje. Maar ja dat is hier, in Nederland. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Actief Lid
|
Je hebt gelijk Ida. Er is niet goed opgeteld. Totaalbedrag klopt inderdaad niet.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Lid
Nationaliteit:
|
Onze boekhouder is nog bezig. Die is altijd klaar op 31 maart in de avonduren. Hij heeft dus ook de rekening van vorig jaar.
2 jaar geleden betaalden we 595 Kc per uur incl 19% DPH. |
|
|
|