|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Moderator
|
Heb je wel het juiste e-mailadres gebruikt?
![]() |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Nieuw Lid
|
Ook bezig met een vakantiehuisje bij IB
Citaat:
Ook mij viel de verzekering op; ik ben daar altijd wat huiverig voor. Buiten het feit dat ik de uitkeringen niet erg hoog vind (1 miljoen kronen voor de meeste zaken is gewoon niet veel), is het gewoon koppelverkoop, en dus eigenlijk niet toegestaan. In hoeverre is deze toko eigenlijk Tsjechisch dan wel Nederlands? En maak je over naar een NL-rekening? Anders is "binnen drie dagen" bijna een onmogelijke opgaaf (sowieso is de aanbetaling van 50% wel flink). |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nieuw Lid
|
Geen bevestiging?
Hmm goed om te horen dat jullie ervaringen goed zijn
![]() Alleen heb ik nog even een vraag, hebben jullie een bevestiging gehad van jullie boeking? Wij hebben namelijk al een behoorlijke tijd geleden geboekt en betaald, maar tot nog toe nog geen enkele bevestiging ontvangen... ![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Wij hebben voor deze zomer ook een huisje geboekt via IB.
Tot voor kort nog geen adres en routebeschrijving ontvangen. Dus even een mailtje gestuurd. Ik was er op voorbereid dat het lang zou duren voor ik reactie had, maar de volgende dag had ik alles op de mail staan. Misschien kun je ze gewoon even mailen? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nieuw Lid
|
Dat heb ik idd gedaan.
Alleen wist ik niet zeker of ze Nederlands kunnen, dus maar in het Engels gedaan. Maar ik ben benieuwd of ze bij mij dan ook zo snel reageren! ![]() Bedankt in elk geval, zijn ze hier ook wat minder ongerust ![]() |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Ik heb het gewoon in het NL gedaan. Kreeg een mail in het Duits terug.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
Wij zijn vorige week zondag teruggekomen van een week Tsjechië; geregeld via Interbohemia. Eigenlijk is wat dat betreft alles prima gegaan (betaling, route, afrekening). De borg zou 150 euro zijn, maar bleek ter plekke maar 20! Verder sprak de verhuurder alleen Tsjechisch, maar bij aankomst was zijn kleindochter er, en die sprak redelijk goed Duits.
Enige punt van kritiek was de locatie; volgens de beschrijving was er een kano bij het huis. Dit was ook het geval, maar de route naar het meer was slecht (gewoon dwars door het bos en redelijk dalend) en een redelijk eind, en aan de waterrand waren eigenlijk alleen een paar visplaatsen; echt een duik nemen was niet mogelijk, terwijl je door die kano denkt dat het water dichtbij is en goed benaderbaar. Verder zouden de buren Nederlands spreken, maarja, uitgerekend dat wij er waren, waren ze er niet.. Maar geen klachten dus over Interbohemia. |
|
|
|