![]() |
|
|
#11 |
|
Actief Lid
|
Re: Waarom ga jij naar Tsjechi?
wij komen al een aantal jaar in Tsjechi en hebben ook eens geprobeert om in polen op vakantie te gaan en hebben twee weken in polen op een aantal campings gestaan maar toen we daarna in Tsjechi kwamen hadden we alletwee iets van he gelukkig.sindsdien gaan we maar weer gewoon naar Tsjechi.dat bevalt ons toch het beste.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
Nog een weekje en ga ik weer naar "huis" naar mijn ouders,vrienden en gezellig met kinderen in mooie natuur gaan en ook leuke dingen voor kinderen doen zoals bobova draha,motokary,planetarium,zriceniny,jeskyne en ....noem maar op.Joepie!
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pivonist
|
Ik ga voor de natuur en de mensen, ik heb Tsjechen ervaren als vriendelijke mensen die je graag helpen, ook met de politie heb ik nog geen vervelende ervaring gehad. Dat het goedkoop is vind ik een prettige bijkomstigheid dit is vooral prettig in de horeca, bij het nuttigen van pivo's bv. En het is ook prettig dat het in een dag te rijden is.
Vr. gr. Macek. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Actief Lid
|
Behulpzame mensen, prachtige natuur, mooie steden en dorpjes, schitterende kastelen, smakelijk eten, heerlijke pivo, zeer drinkbare wijnen,zmrzlina, en (ik hoop dat ik nu het halve forum niet op mijn nek krijg) wanneer je thuiskomt hoef je er geen boterham minder om te eten, en heb je je toch goed kunnen laten soigneren
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Lid
|
Ik ga voor de rust en de natuur ,je kunt daar nog uren lopen zonder dat je iemand tegen hoeft te komen ,er is genoeg te zien ,de mensen zijn best heel vriendelijk en gast vrij .weinig stress,lekker eten ,en inderdaad het schepijs is er heerlijk dat maken ze nog echt zelf.
Zelfs in de winter is het er heerlijk vertoeven je kunt er lekker skieen en langlaufen niet te vergeten Kort om het land heeft mijn hart gestolen en als ik uit gewerk ben ga ik er wonen en daar kijk ik echt naar uit . |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
![]() |