|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Boomkwekerij gezocht
Hoi allemaal,
In de meivakantie wilen we in de tuin van ons vakantiehuis aan de slag. Het is wel niet helemaal de goede tijd van het jaar, maar we willen fruitbomen gaan planten: Waar vinden we die in (de buurt van) Trutnov/ omgeving Broumov? Wie kan me helpen? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Actief Lid
|
Hallo Pruigrok,
Wij hebben ze destijds bij Jaromer gekocht.Daar zit een goede kweker. Ik weet het adres zo niet,maar gebruik de zoekfunctie maar even en dan vind je mijn eerdere gegevens hierover wel. Succes, Gerrit ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Legende
|
Hier zijn de gegevens van de boomkwekerij:
Jaroslav Topinka, Trinnerova 38, 551 01 Jaromer. Tel./fax: 491 812 322 Mobil: 724 144 455 Groetjes, Gerrit ![]() En hier is zelfs de web site ovocneskolky.cz met kleine fotogalerij. Dit schreven Gerrit en Freddy op 30-10-2006. ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Volwaardig Lid
|
Jaromer is toch nog wel een stukje uit de buurt.
Dus Pruigrok als jij het adres dichterbij hebt gevonden laat het me aub weten want volgens kunnen wij niet ver uit de buurt zitten van elkaar. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Actief Lid
|
fruitbomen planten
Aan deze straat
Horská 647, 541 02 Trutnov-Horní Staré Město daar waar ook de Plusmarkt en Kaufland zit is een kwekerij. Barend |
|
|
|
|
|
#9 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Ik kocht er 3 jaar geleden 15 bomen in 4 soorten voor omgerekend ongeveer € 80-90!! Coniferen a € 3,- Gerrit ![]() |
|
|
|
|
|
|