|
|
#71 |
|
Actief Lid
|
Ow, ik heb de route ook al twee keer in de winter gedaan..
Kan je er veel over vertellen, maar dan moet je even specifieke vragen stellen. Aliën.
|
|
|
#72 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
VIP Lid
|
Bij de ingang, daar waar de grote parkeerplaats is, zijn 2 toegangsmogelijkheden. Neem de linker!!...Dan begint de wandeling al goed, bij een heel erg mooi meer. Is een voormalige zandafgraving.
En er mag absoluut niet gerookt worden daar!! Char.
|
|
|
#75 |
|
VIP Lid
|
oke dit is al wat een ouder bericht,maar ik kon het antwoord nergens vinden,dus vandaar zet ik hem hier neer.
Wij hebben het daar gevraagt,en het schijnt zo te zijn dat mensen die de rotsen beklommen,daar hun naam in hebben gezet. Wie deelt deze mening met mij ??en klopt het inderdaad |
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Actief Lid
|
Wij zijn er een week geleden nog geweest. Voor de 1e keer. Maar ga er zeker in de zomer nog een keer weer naar toe. Tis echt de moeite waard. Pfffffff wat een klim zeg al die trappen op en neer. Goede schoenen aan doen.
En zoals gewoonlijk met mij nemen wij weer de verkeerde "ingang" De rechter.dus ga je tegen de Pijlen(die op de grond staan) in
|
|
|
#77 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
#78 |
|
Actief Lid
|
op mijn website heb ik geprobeerd informatie te geven (gehaald uit mijn informatiefolders en een gekocht boek en het internet af gestruind) met onze eigen ervaringen erbij (inclusief vele foto's) kijk bij activiteiten en dan adrspach.
Ik weet niet of dat de informatie is die je zoekt. ![]()
|
|