|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#41 | ||||
|
Pivonist
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jongens en meisjes hier is sprake van een groot misverstand. Het is niet verboden om de kaart buiten Nederland te gebruiken. Alleen het afsluiten van een abonnement moet gebeuren op een Nederlands adres en in het buitenland is er geen ondersteuning van de helpdesk. We doen dus niets illegaals als we de kaart meenemen en waar dan ook gebruiken. |
||||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Lid
|
Hallo,
ik heb een vraag over schotels. Ik wil deze week een satellietsetje kopen om in mijn (aanstaande) nieuwe huis in Tsjechië TV te kunnen kijken. Nu heb ik op een site een aanbieding gezien voor een 'recreatieset' speciaal voor vakantiewoningen. Deze kost 199 euro en is helemaal compleet. De schotel is 45 cm. Is dit genoeg om in Tsjechie goede ontvangst te hebben? Alvast dank voor jullie reacties, Henk |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Lid
|
Nederlandse TV ontfangst in Praag
ik heb de info gelezen over tv ontvangt in CZ,nog wijt ik niet wat moet ik mij bringen.Momentel ben ik in Belgije en ik heb nodig wat?
Kaart voor nederlands programa voor satilite in Praag te ontvangen,het mag niet naar buiteland,wat moet ik dan vraagen? ik kan von niks,help mij a.u.b. ![]() Heel veel dank,grutjes Denise |
|
|
|
|
|
#45 |
|
VIP Lid
|
Koop een Nederlandse ontvanger met een Nederlandse kaart en neem die mee naar Tsjechië. Daar installeren en klaar. Is in principe hetzelfde als wat kampeerders doen met hun schotelontvangers op hun caravans en campers.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Actief Lid
|
Rojo heeft volkomen gelijk! Zo hebben wij het destijds ook gedaan met ons vakantiehuis. En je hebt een prima ontvangst. Alleen bij een lange afwezigheid even heractiveren.Dit kan door je cardnummer door te smssen naar een algemeen nummer van canal digitaal.Het werkt perfekt.
Veel succes!! Gerrit ![]() |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Super Lid
|
Ik heb begrepen dat als de decoder per maand 1 uur aan is, het al voldoende is. Je blijft dan gewoon ontvangst houden en anders inderdaad even heractiveren.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Lid
|
geveldig,dankuwel voor julli antwoorde
DENISE |
|
|
|
|
|
#49 |
|
VIP Lid
|
Dat weet ik niet zeker Jan. Bij ons is de decoder het enig apparaat dat altijd aan staat als wij afwezig zijn. (voor de zekerheid dus)
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Actief Lid
|
de activatie puls wordt eenmaal per maand verzonden.
het is niet bekend wanneer dit precies is, dus beter is je receiver aan te laten staan op een nl zender. of je kaart mee naar nl en deze ook thuis gebruiken. |
|
|
|