Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Kamperen - Zuid Bohemen
Christelijke camping Letni Den - Stare Hobzi

Christelijke camping Letni Den - Stare Hobzi

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 17-09-05, 21:43   #11
rein
Nieuw Lid

He punkenstein let even op . Ook op de christelijke campings kun je een heerlijke Pivo bestellen zo uit de tap en goed op temperatuur. Ook een perfecte wijn is verkrijgbaar. (christen lusten dat gelukkig ook wel) Wat alleen van belang is dat er op dit soort campings goed naar het alcohol verbruik wordt gekeken zodat dronkenschap niet voorkomt op de camping. En zeker bij de jeugd wordt voorkomen dat hety mis gaat. Wij hebben oip onze camping een pasjes systeem voor de jeugd waarbij het gebruik van alkohol enigzins aan banden ligt. Maar drooggelgd zijn onze campings niet.

Punkenstein ik was nog vergeten te vragen mocht je in de buurt zijn van onze camping in Pocatky bij Pelhrimov dan ben je van harte welkom en drinken wij er samen eentje uit de bierpomp (Pilsner Urquell).
rein is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-09-05, 06:52   #12
PuNkEnStEiN
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Re: Camping Letni Den in Stare Hobzi?

Dank voor het aanbod, rein, da's erg aardig van je! Zal ik zeker doen, mocht ik in de buurt zijn!

Gelukkig maar dat ook bij jullie genoten kan worden van Tsjechië's onmisbare bijdrage aan de mensheid: de pivo. Ik had een beetje een schrikbeeld voor me van allemaal vakantiegangers in Tsjechië met een glaasje prik voor de neus.
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-02-08, 17:37   #13
pocketware
Nieuw Lid

Foto's Letni Den

Voor wie foto's van deze camping wil zien:
http://www.fotomere.nl/foto/vakantie...007/index.html

Deze foto's zijn van afgelopen zomer; het is ons zo goed bevallen dat we meteen voor dit jaar hebben geboekt.

Op de zondag kun je goed merken dat het een Christelijke camping is; de receptie/lunchroom/bar is dan gesloten, 's morgens is er een bijeenkomst en het zwembad gaat pas in de middag open.

Verder merk je er niet veel van; zelf ben ik niet zo'n uitbundige christen, maar voelde me daar goed thuis. Ook voor een niet christen (met kinderen) is het een leuke camping!

Bericht 16-02-08 om 21:52 aangepast door PuNkEnStEiN.
Reden: Fotoverslagen over Harrachov en camping Zebrakov verplaatst naar desbetreffende/nieuwe topics.
pocketware is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-03-08, 13:51   #14
pucky
Nieuw Lid

pucky's avatar

Nationaliteit:
Afgelopen zomer zijn we ook op Letni Den geweest. Het was onze eerste keer in Tsjechie. Wij, en onze 3 meiden, hebben genoten! Het was een heerlijke vakantie. Zo leuk dat we dit jaar weer gaan. Weer naar Letni Den! En dat terwijl wij altijd tegen elkaar gezegd hebben dat we nooit twee keer naar dezelfde plek op vakantie wilden. we hebben er nu al superveel zin in om te gaan. Helaas moeten we nog even geduld hebben, we vertrekken pas op 20 juli.
pucky is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-03-08, 08:14   #15
Rika/Gerben
VIP Lid

Rika/Gerben's avatar

Nationaliteit:
nou heb de foto's even bekeken,en het zit er inderdaad gezellig uit hoor.
Al die vrolijke kinderkopjes...top !!!
Rika/Gerben is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed