het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 14-10-04, 12:57   #11
Lid

Nationaliteit:
Re: Camping De Bongerd in Benesov

Zo hee daar schrik ik toch wel van, ben ik nou zo naif of was het daar echt zo slecht?
Wij hadden toch wel een leuke tijd daar maar als ik dit zo lees ben ik niet van plan om volgend jaar terug te gaan naar Benesov.
Groetjes, Gieneke
Gieneke is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-10-04, 18:03   #12
Volwaardig Lid

Nationaliteit:

Hoi Gieneke
Je hoeft er niet van te schrikken hoor, je hoort ons niet zeggen dat het er slecht was.Nogmaals, de sanitaire voorzieningen zijn prima, het terrein ook.Maar als je er heen gaat vanwege alle leuke bezigheden voor de jeugd , zoals die ons verteld waren, dan kom je van een koude kermis thuis.Vorig jaar was de dochter van de eigenaars er nog en die organiseerde alle activiteiten voor de jeugd. Op haar enthousiaste verhalen waren wij ook afgegaan. Maar nu de dochter is afgehaakt ligt het anders. De eigenaren gaven nu ook toe er een senioren camping van te maken.
Niets mis mee, op zich, maar als je al allerlei gezinnen hebt binnen gehaald met de belofte van animatie moet je dat nog wel waarmaken dat jaar.
Als je jezelf kunt vermaken en rust wil en je niet ergert aan de vele regeltjes kun je er een prima vakantie hebben.
Groetjes, Sonja
sonjaw is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-10-04, 22:52   #13
cor
Super Lid

Nationaliteit:

REGELTJES, ik moet er niet aan denken!!!!!!!!!!!!!!!
cor is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-10-04, 20:00   #14
Lid

Nationaliteit:

ach ja regeltjes, die hadden ze wel veel ja, maar daar letten wij niet op omdat het merendeel regels waren waar je als normaal mens toch al aan houd.
Wat ik mij wel kan herrineren is dat het jaar daarvoor, 2003, ook al verteld werd dat de dochter de animatie zou verzorgen en toen wij er waren was er in geen velden of wegen een dochter te bekennen. Later toen wij de eigenaren en zoon wat beter leerden kennen hoorden we dat de dochter zowiezo niet vaak komt omdat ze met persoonlijke problemen zit.
Wat betreft die senioren camping begrijp ik echt niet, ze wilden heel veel verschillende mensen op de camping en veel jeugd want dat was gezellig en nu om te gaan switchen in een seniorencamping terwijl de eigenaren over 3 jaar willen stoppen....

Groetjes, Gieneke
Gieneke is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-02-05, 13:30   #15
Gast

Ook wij hebben hier 2 jaar geleden gestaan, en gaan er NOOIT meer naar toe, met ruzie weggegaan daar. Allemaal regeltjes, niets mag, niets te doen voor opgroeiende jeugd, beloofde excursies op het moment zelf afblazen, dus niet waarmaken waar zij mee pronken op vakantiebeurs. Nee sorry, wij kunnen hier alleen maar negatief over zijn. Advies niet naar toe gaan. <font color="red"> </font>
anjo is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-02-05, 16:06   #16
Nieuw Lid

wij zijn afgelopen zomer alleen maar wezen kijken!!! en schrokken van de regeltjes, zels een bordje waar ik mijn handdoek mocht ophangen!!!!!!!!!brrrrr.
daar moet je wel van houden.
wvdbunt is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-05-05, 14:17   #17
Nieuw Lid

Is alles nu echt zo negatief of zijn er ook nog leuke dingen te vertellen over deze camping?
Wij hebben voor deze vakantie geboekt en zijn nu toch wat angstig om te gaan.
We gaan in het hoogseizoen en hebben 1 kind van 12 jaar mee
Kyra is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-05-05, 16:42   #18
rob.goverde
Gast

Bezint eer ge begint, beter vooraf goed informatie, dan geboekt en daar staan en dan pas ervaren dat het niet is wat je verwacht!
mijn ervaring is als je met al die regeltjes die er gesteld wordt goed overweg kunt, dan heb je er een goede vakantie. Ik kan dat niet en zal zo'n soort camping ook ten alle tijden vermijden. Ook staan er mij iets teveel Nederlanders in deze kolonie, maar het is net wat je wilt!
  Bericht citeren in antwoord
Oud 08-05-05, 22:05   #19
cor
Super Lid

Nationaliteit:

mijn ervaring was zeker niet positief. maar het wel of niet gaan blijft natuurlijk altijd een beslissing van degene die de vraag stelt.
cor is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-05-05, 22:34   #20
Actief Lid

ceesfijneman's avatar

Nationaliteit:

Mijn ervaring op deze camping kan ik niet als een leuke herinnering omschrijven.
was erheen gegaan omdat er nederlands gesproken werd, maar dan ga ik liever naar een plaats waar men mij wil verstaan en begrijpen. ik ben er maar twee dagen gebleven. het is wel 8 jaar geleden, dus er kan wel wat verandert zijn. dus als ik positieve berichten hoor, ga ik nog wel eens kijken, want het er is wel een mooie omgeving.
ceesfijneman is online now   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels