![]() |
|
|
#42 |
|
Legende
|
Sorry Irene, maar kan jij dan zelf niets opzoeken ? De wisselkoers staat op de voorpagina van het forum.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Moderator
|
Freddy heeft wel gelijk Irene. Kijk eerst even rond, gebruik de
zoekfunctie
en stel daarna pas vragen.
Ik heb je onvriendelijke reacties op Freddy's bericht hierboven verwijderd en ga er van uit dat dit eenmalig was. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Legende
|
Terloops gezegd, Irene gaat pas in augustus 2008 naar Tsjechië en vraagt nu naar de wisselkoers, zou ze iets meer weten welke richting het koersverloop uitgaat ? Je weet maar nooit dat je nu beter de nodige kronen aanschaft.
![]() |
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Het simpele feit dat je nu één keer niet op je wenken wordt bediend is volgens mij geen reden tot boosheid, niet hier tenminste. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
VIP Lid
|
de wisselkoers verandert steeds. dus nog maar een keer in juli kijken
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Volwaardig Lid
|
hallo
ik lees dat er mensen in de buurt van bechyne wonen. wij gaan 2 augustus 3 weken na het huis velenta via belvilla . dat ligt in dobronice. nu is mijn vraag of er het ook gevaarlijk is om in de rivier te zwemmen. las namelijk dat er meervallen in zwommen en die zijn toch gevaarlijk? verder wou ik graag weten of er nog leuke dingen in de omgeving te doen zijn,zoals grotten,waterval,boottocht,koetstocht. en zijn er nog goede restaurants zoals,pizzeria,restaurants met goede snitzels enzo? zoja zijn er ook duitse of nederlandse kaarten? groeten irene |
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
VIP Lid
|
kanoen kan je wel doen in zuid bohemen namelijk bij cesky krumlov.
|
|
|
|