|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Rondreis Tsjechië
Hallo,
Wij willen dit jaar een rondreis door Tsjechië maken. In ieder geval natuurlijk naar Praag. Ook willen we fietsen in Bohemen. Is er iemand die dat ook gedaan heeft? Dresden moet ook mooi zijn heb ik gehoord. Alvast bedankt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
|
Hoe lang willen jullie gaan, en gaan jullie met de caravan, camper, willen jullie overnachten in pensions of hotels?
|
|
|
|
#3 |
|
VIP Lid
|
ook erg mooi is het tsjechisch zwitserland en vanaf daar kan je goed met de trein naar Dresden toe. moet je wel ff de grens over en in duitsland op de trein stappen.
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
rondreis tsjechië
Wij gaan met een klein campertje en het hondje gaat ook mee.
We gaan dus via campings en de fietsen gaan ook mee. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
VIP Lid
|
wat voor een fietsen hebben jullie. want met een gewone fiets met 7 versnellingen kan je denk in tsjechie niet zo goed fietsen, omdat je wel vaak een heuveltjes hebt en ook de fietspaden( als ze er zijn) niet zo goed zijn.
|
|
|
|
#6 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() Al heb ik pas nog begrepen dat je ook heel goed met een fiets cq. mountainbike met een skilift mee kan....
|
|
|
|
#7 | |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Moderator
|
Eerst Dresden, nu Leipzig..
Omkeren en naar Tsjechië! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Ja daar ben ik het helemaal mee eens, er gaat niets boven Tsjechië!!! Maarrrr, als wij het rustig aan willen doen (bijvoorbeeld als we een aanhanger bij ons hebben), nemen we nog weleens een hotelletje in Leipzig, maar nogmaals.....er gaat NIETS BOVEN TSJECHIË!!!
![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Volwaardig Lid
|
Binkie, vraag wel even na bij jullie dierenarts welke inentingen je hond moet hebben. Volgens mij is rabbies verplicht hier ( in ieder geval voor een kat).
A3. |
|
|
|