|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Ik zoek allerlei informatie op voor een fijne rondreis door Tsjechië. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
VIP Lid
|
Een goed opgevoede hond is raar of zelden een probleem
Onze berner was er altijd bij en soms wisten ze ni eens dat hij er was Hij is overleden maar was op vele plaatsen in tsjechie 9 jaar lang 3 keer per jaar,nooit een probleem gehad,van hotel pension,camping en huis gehuurd,wel altijd op voorhand melden he |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
A3. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
VIP Lid
|
Ik heb mijn hond nog nooit gemuilkorft en neem haar overal mee naar binnen. Misschien helpt het dat mijn hond een Shih-Tzu van amper 30 centimeter is, maar zij is overal welkom, en krijgt in winkels zelfs bakken water aangeboden.
Ook op campings is ons Swiffertje nooit geweigerd. Wel had ik enorm last van andere hondjes toen ons Swiffertje loops werd. Het leek wel of alle kleine hondjes losliepen op de camping, en reu bovendien, ik heb er zelfs één herhaaldelijk van mijn keurig aangelijnde hondje af moeten schoppen. Bovendiep kwam dat beest iedere ochtend vroeg al even onze voortent onderpissen. Wat dat betreft was die camping niet hondvriendelijk, want alles liep er los en niemand keek naar z'n hond om, en dan, sorry, met name een aantal tsjechische hondenbezitters. (Roskoz) Ons mormeltje is inmiddels gesteriliseerd, dat nooit weer! |
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nieuw Lid
|
(Politie)honden mee op vakantie
Hallo, wie zou ons kunnen helpen?
Wij gaan dit jaar naar Tsjechië en nemen onze honden mee. Dit zijn opgeleide politiehonden en we willen de mensen daarvoor waarschuwen. Niet dat ze meteen aanvallen of zo maar we weten van voorgaande jaren dat andere campinggasten bijna door je voortent wandelen wanneer ze ergens naar toe moeten. En we willen niet graag dat daar problemen uit voort komen. het gaat om de volgende zin: Pas op: politiehonden Alvast bedankt. vriendelijke groet Herman Bericht 29-06-08 om 17:21 aangepast door PuNkEnStEiN. Reden: Voor vertalingen in het Slowaaks moet je niet op dit forum zijn. ;) |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Actief Lid
|
Hallo Herman,
Als dit de eerste keer is dat jullie naar Tsjechie gaan dan wil ik je er op wijzen dat in openbare gebouwen, openbaar vervoer en diverse openbare plekken het verplicht is de honden een muilkorf te laten dragen. Voor het betreft de vertaling, stuur Pepo even een PM etje die kan het zeker voor je vertalen. Prettige vakantie. Waar gaan jullie trouwens heen?? Groeten Barend Grijpskerk maandag Zacler. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
Dag Barend,
bedankt voor je berichtje. We zijn ook vorige jaar in Tsjechië geweest en is ons goed bevallen. Nu nemen we de honden mee. We hebben standaard de muilkorven bij ons. Ik zal het emailadres van Pepo via 'zoeken' kunnen achterhalen neem ik aan. Wij willen het noorden van Tsjechië verkennen en wellicht doortrekken naar Slowakije. groet Herman |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Actief Lid
|
Nogmaals Ahoy Herman,
Hebben jullie al een camping in gedachte? Camping Roskoz in Ceske Skalice is een hele mooie camping met ruime plaatsen, ik sta er zelf ook over 8 dagen. Barend |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi
waar ligt dat ongeveer? richting librec? Kon het op hun site niet vinden namelijk. Maar bedankt voor de tip. We rijden in een camper en weten nooit waar we terecht komen, maar als we in de buurt zijn komen we de camping bezoeken. Wij zijn te herkennen aan het bordje 'pas op: politiehonden' :-) groet Herman |
|
|
|