![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Moto GP Brno; Hotel en uitgaanstips gezocht voor groot gezelschap
Hi,
Ik ga van 15 t/m 17 augustus met ongeveer 10 klanten naar de Moto GP in Brno. Ik ben al meerder malen in Brno geweest maar met de Moto GP zitten alle goede hotels vol. Wij willen graag in een goed hotel zitten maar ook een beetje stappen op vrijdag en zaterdag avond. Ik heb nu een Best Western gevonden in Uherske Hradiste, dat is ongeveer 70 km van Brno. Is hier iets te beleven, zijn er leuke kroegen of discotheken? Graag uw reactie en/of tips! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
|
Als ik Google op Uherske Hradiste kom ik buiten een paar Tsjechische site's en een hele beknopte Wikipedia pagina weinig tegen.
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat Willem geen Tsjechisch spreekt en dus aan al die Tsjechische site's niets heeft.... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Actief Lid
|
men gaat naar www.centrum.cz
klik op firmy typt hotel brno klik op hledej en voila een lawine van hotels en rechts op het kaartje kun je ook nog het gebied begrenzen veel plezier in cz |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Thanks maar 10 kamers in Brno met de Moto GP is niet te doen, vandaar dat wij uitwijken naar een andere plaats.
Via hotels.com kan ik overal hotels vinden maar het gaat erom dat wij in een plaats op max 100 km afstand komen van het circuit waar ook nog wat leuks te doen is op vrijdag en zaterdag avond. Graag uw reactie! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
Thanks!.
Misschien moet ik mijn vraag iets anders formuleren: In welke plaats binnen 100 km van Brno is ook wat te beleven in het uitgaans leven? Ik kan daar dan naar een goed hotel gaan zoeken! Graag uw reactie! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Actief Lid
|
Uherske Hradiste is erg leuk, volgens mij zitten daar subjectief gezien de mooiste vrouwen in heel Tsjechië. Alleen is het wel een stuk elke dag naar Brno, maar als je houdt van een bochtige bergweg met steigen en dalen, go for it!
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
Thanks voor je reactie!
Volgens mijn gegevens zou het ongeveer 70 km zijn. Indien dit een leuk stadje is zou ik voor de zaterdag en de zondag een busje kunnen regelen. Vorig jaar zaten wij in Brno en gingen we met een limo naar het circuit, koste geen drol! Die mooie vrouwen is altijd mooi meegenomen! Zijn er leuke cafe's of disco's in deze stad? Jij zit in Brno, ik heb een aanbieding voor hotel Continental gehad. Is dat wat of zou je liever in Uherske Hradiste zitten? Ik heb zelf de indruk dat tijdens de Moto GP met 140.000 bezoekers alles een beetje op zijn kop staat en over de kop gaat. € 10,- voor een biertje in de moulin rouge is niet gezellig meer! Graag je reactie! |
|
|
|