Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Kamperen - Centraal Bohemen
Camping Zebrakov - Svetla nad Sazavou

Camping Zebrakov - Svetla nad Sazavou

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 23-02-08, 14:23   #11
Corrie
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
Maar dat is toch de reden dat ik niet gauw een camping zal aanraden bij voor mij onbekende mensen.
Je weet nooit waar zij echt in geïnteresseerd zijn.
Ik zoek ook veel liever zelf een camping op.
Corrie is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-02-08, 11:41   #12
henkgrol
Lid

henkgrol's avatar

Nationaliteit:
Pocketware vond het de eerste keer leuk en de tweede keer niet. Maar goed zelfs dat blijft redelijk subjectief.
Ik vind het in ieder geval een leuke kleinschalige camping in een mooie omgeving. Zeker voor gezinnen met kinderen is dit een aanrader.
henkgrol is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 25-02-08, 12:27   #13
bakbeest
Lid

bakbeest's avatar

Nationaliteit:
Met de camping was volgens mij niks mis,service was goed,folders waren aanwezig.Broodjes waren er.
Wat wil je nog meer??
bakbeest is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-03-08, 11:43   #14
FredZwirs
Nieuw Lid

Nationaliteit:
jammer dat jullie er zo over denken!Ik zelf kom er al jaren en inderdaad je komt al jaren de zelfde mensen tegen op de camping.En vele nieuwe gasten.Jullie hadden een wens voor een hobby die een van jullie heeft en deze is nu mogelijk op de camping!En het is een rustige camping daar moet je wel van houden en ook rekening mee houden!Intussen is er ook een zwemmeer op de camping dat kindervriendelijk is.Zie de hyves van zebrakov.En ik weet dat er druk gewerkt word aan leuke en unieke uitstapjes.
Dus wie weet weer eens tot ziens op Zebrakov

Bericht 16-03-08 om 12:40 aangepast door FredZwirs.
FredZwirs is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-03-08, 08:36   #15
marjan scheffel
Nieuw Lid

Nationaliteit:
jammer. wij wonen 5 km van zebrakov en hoor van alle nederlanders die wij tegenkomen in svetla, wat een gezellige familiecamping. als je het gevoel heb dat je niet welkom bent, denk ik dat het ook wel een beetje aan jezelf ligt. Op iedere camping moet je er zelf wat van maken. en voor de kinderen is het leuk. je mag de boer helpen op het land met de dieren en sinds kort hebben ze een zwemmeertje. dus voor een gezellige en rustige vakantie op naar zebrakov.

ja. wat kan ik nog zeggen. het is een hele leuke camping en je zal er zelf wat van moeten maken. ik kan wel zeggen, iedereen daarheen, maar het is ook het gevoel van dat ene moment. als er kampvuur is, moet je niet gevraagd worden, maar ga je gezellig met je glaasje wijn erbij zitten. niemand die raar opkijkt, want wij zijn allemaal op vakantie.
Dus als je je niet welkom voelt, is dat jammer, maar dat heb je denk ik ook op de andere campings. daar heb je ook vaste mensen die ieder jaar terugkomen. die noemen zich vrienden van een camping.

Bericht 17-03-08 om 10:21 aangepast door PuNkEnStEiN.
Reden: Leestekens toegevoegd i.v.m. leesbaarheid.
marjan scheffel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-03-08, 11:55   #16
Corrie
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
Wat een geluk dat niet iedereen hetzelfde is hé!!
Anders zaten we met zijn allen op één camping en nu verdelen we ons tenminste!!!

(Met andere woorden, als iemand zegt dat hij zich niet welkom voelt is dat zijn gevoel en daar hoef jij het dus helemaal niet mee eens te zijn!!!)
Oud 19-03-08, 10:29   #17
jaristen
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Wij komen nu een paar jaar op deze camping en hebben het er echt super naar ons zin.Wat een onzin over die kliek!je komt altijd wel op campings waar sommige mensen elkaar eerder zijn tegen gekomen.De service is hartstikke goed en de mensen vriendelijk.Wat wil je nog meer?En dat warme water dat is idd op als je laat je bed uitkomt.Ik heb nooit om 9 uur problemen gehad en anders ga ik 's avonds.Wat wil je?Je kampeert!Dan moet je anders naar een dure mega camping gaan.
jaristen is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-03-08, 10:48   #18
Corrie
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
Jaristen, lees ook even het bericht boven het jouwe!!
Oud 19-03-08, 11:54   #19
pocketware
Nieuw Lid

LOL

I.m.h.o is het kliekje lekker bezig 'positieve' berichten te posten

Allemaal nieuwe leden die juist in dit onderwerp posten
pocketware is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed