![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Stageplaatsen
Hallo,
Wij zijn als opleiding welzijn op zoek naar stageplaatsen in de directe omgeving van Praag. Voor onze SPW studenten zoeken wij stageplaatsen in instellingen voor mensen met een (verstandelijke) bepreking. ROC ASA Amersfoort opleiding Welzijn |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Wat ontzettend leuk! Ik werk zelf in het welzijnswerk (opbouwwerk en ook met een groep mensen met een verstandelijke beperking) én ik heb een huisje onder Praag. Heeft hier allemaal niets mee te maken, maar ik ga volgende week weer naar Praag en zal kijken of ik iets voor jullie kan vinden!
Groetjes, Nathalie L. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Forum Freak
|
Wij hebben een aantal jaren geleden met onze stedenband Waddinxveen-Pelhøimov een uitwisseling gehad met Fokus, een stichting voor mensen met een verstandelijke beperking.
Ik heb ook de Engelstalige website van Fokus Praag gevonden, dus misschien dat je er wat mee kunt. succes Jeanne |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Volwaardig Lid
|
waarom praag? kunnen mogelijk samen een project starten.
roceindhoven. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo Danili,
Waarom Praag vraag je aan mij, omdat we sinds 15 jaar jaarlijks een bezoek brengen aan Praag met onze examenstudente Welzijn. Het lijkt me een goed idee om eens te kijken naar een gazamelijk project. Je kan me bereiken van ***** Met een vriendelijke groet, P. Reitsma Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 16-03-08 om 20:34. Reden: E-mailadres verwijderd (zie de forumregels). Kan per PM uitgewisseld worden. |
|
|
|