![]() |
|
|
#61 |
|
Actief Lid
|
HeiDi, gefeliciteerd met jullie stekkie. Dat je er maar vele gelukkige jaren mag doorbrengen.
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Forum Freak
|
Heidi/Gerda, Gefeliciteerd. Dus toch wat gevonden, toe maar, zien, kijken, kopen. Geen gras over laten groeien begrijp ik. Ik hoop dat het jullie droomplek wordt. Als alles helemaal rond is
krijgen we dan wat te zien ? ![]() |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Super Lid
|
HeiDi, gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de plaatjes!
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Super Lid
|
Leuk Gerda/ie?! Gefeliciteerd met jullie voorlopige aankoop.
En dan zondag weer naar Tsjechië voor de sleuteloverdracht het het tekenen van het definitieve contract. Dat is vlot achterelkaar. Ik ben ook benieuwd naar de foto's. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Forum Freak
|
Gefeliciteerd Heidi, ook ik wacht op de foto's!!
![]() |
|
|
|
|
|
#67 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Die gasten lezen echt wel mee, vor zover ze Nederlands kunnen lezen. Ik zal geen namen noemen maar ik weet het uit eigen ervaring.Men wisr dingen die men acht alleen vanaf deze site gehaald kon hebben. Is eigenlijk ook wel logisch dat men meeleest. Zou ik ook doen als ik makelaar was voor OG in CZ HeiDi proficiat...... leuk dat het voor elkaar is. |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Actief Lid
|
foto
![]() de eerste foto.......... nu nog in de cz.... viel allemaal weer tegen ivm bank makelaar etc... te laat om naar\huis te gaan... te moe te gestresst.... dus gebleven. Gaan morgen,uit geust Maar we hebben getekend,tis nu ons huis!!!! yesyes oeps beetje grote foto sorry Laatst aangepast door HeiDi; 17-03-08 om 21:33. Reden: grote foto |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Zo das een aardig groot huis. Nou gefeliciteerd en heel veel plezier en geluk daar.
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Super Lid
|
Ohh leuk, een foto.
Nou HeiDi, daar valt vast iets van te maken. Goede reis morgen! ![]() |