het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 02-12-06, 10:28   #1
Nieuw Lid

KaKaJaLi's avatar

Nationaliteit:
Taalcursus omgeving Zeewolde (Amersfoort)?

Esther, je schijnt nogal veel te weten enzo. Wij gaan 14-16 dec as een lokatie bezoeken om daar ons eigen camping paradijse op te zetten, maar de taal barriere werkt een beetje tegen. Weet je in NL, voorkeur rond Zeewolde (Amersfoort) een taal instituur/ curcus. Niet zo 1 voor thuis, maar klassikaal. Anders werkt het voor ons niet. Ik hoor graag van je.......
KaKaJaLi is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-12-06, 10:57   #2
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Me and my big mouth Ik weet niet zo veel hoor
Maar hier is bijv. een site van de VNTS waarop verschillende cursussen staan die klassikaal gegeven worden. http://www.vnts.nl/index.php/cursussen Ook in Amersfoort. Het is idd wel heel belangrijk om iets van de taal te kennen, voor je zulke stappen onderneemt. Kijk anders eens onder het onderwerp Tsjechische taal, daar staan nog veel meer links, succes
Esthertje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 03-12-06, 11:33   #3
VIP Lid

Elly's avatar

Nationaliteit:
Kakajali, in Amersfoort kan je Tsjechische les krijgen bij de Volksuniversiteit, zal vast wel ergens op hun site staan.
Elly is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-03-08, 21:58   #4
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Hallo Kakajali,

Ik weet niet of jullie zijn vertrokken, maar ik probeer in Almere een cursus van de grond te krijgen in een kleine groep, met een prive lerares.
Belangstelling (of niet) laat het me even weten!

s pozdravem,

Jan
Bajka is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-03-08, 18:44   #5
Actief Lid

Nationaliteit:
in september 2008 komt er waarschijnlijk ook een cursus van eerst 22 lessen. Ik weet nog niet of hij door zal gaan wie weet iets voor mensen bij ons uit de buurt!? Als er meer geintresserde zijn gaat hij zeker door. (zou ik erg leuk vinden)
clowntje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-03-08, 19:52   #6
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Ahoj Clowntje,

Heb je interesse in les in een kleine groep van een prive lerares? Ik zoek mensen in de omgeving Almere, heb iemand gevonden die les kan geven.
Laat even weten of je belangstelling hebt. Dit geldt ook voor anderen die dit lezen, met een aantal is het al snel voordeliger en meer aandacht in een kleine groep werkt ook beter.
Bajka is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-03-08, 07:03   #7
Actief Lid

Nationaliteit:
dat is voor mij een half uur rijden en het ligt dan aan de begin tijd en de dag. (manlief zou ook graag mee gaan) en dan moet ik de oppas voor mijn zoontje regelen. (mijn moeder wil meestal wel maar draait ook bij ons mee in de winkel.
Als je meer gegevens hebt laat even weten wie weet....
clowntje is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels