![]() |
|
|
#61 |
|
Super Lid
|
ik zal maar vaak genoeg stoppen met een kleine en anders alvast oefenen. en trouwens om het uur een pauze is goed.
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Nieuw Lid
|
Deze wandeling hebben wij meivakantie 2007 gewandeld met onze kids, de jongste, destijds net 5, heeft 'm helemaal meegelopen.
Aan het eind lekker iets gedronken en terug bij het begin in een simpel restaurantje gegeten. Pravcicka Brana ![]() De grootste zandstenen brug van Europa, Pravcicka Brana, is de grootste attractie van Boheems Zwitserland. Wanneer u Boheems Zwitserland aandoet, kunt u er eigenlijk niet omheen. Van heinde en verre ziet u de brug boven alles uitsteken. En eerlijk is eerlijk, dit natuurwonder maakt niet allen op postkaarten, maar vooral in het echt een verpletterende indruk. Naast de Pravcicka Brana kunt u een voormalig kasteel vinden, Falcons Nest. Tegenwoordig is er een restaurant in gevestigd waar u lekker kunt bijkomen van een fikse wandeling en de bijna onwerkelijke uitzichten die u heeft in de hele omgeving van de Pravcicka Brana. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Kijk eens op WWW.LOBOX.NL, heb ik ook al verschillende kaarten om te vissen besteld.Originele kaarten uit Tsjechie, en niet eens duurder dan in Tsjechie zelf.
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Hier heb ik zelf wel eens een wandelingtje gemaakt, mooi bos, waar al twee duizend jaar niets aan gedaan is zegt men. Wij vonden het de moeite. Verder ben ik eens achter Loucovice richting Vyssi Brod gefietst, je kan daar ook prima een stukje wandelen over het stille fietspad, langs een rivier en spoorbaan. Ik vond het een van de mooiste stukjes van Tsjechië die ik heb gezien. succes, Arie Laatst aangepast door Ariefiets; 12-03-08 om 21:20. |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Nieuw Lid
|
Meerdaagse wandeltocht in reuzegebergte
Hallo, weet iemand wat de mogelijkheden zijn om met kinderen een meerdaagse wandeltocht door het reuze gebergte te maken. Wat is een leuke route? Welke overnachtingsmogelijkheden zijn er onderweg?
Dank voor alle suggesties. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Legende
|
Meer is reeds te lezen in dit topic wandelroutes
Verder staan een ganse reeks wandelingen op deze site beschreven riesengebirge.cz |
|
|
|