|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
Nieuw Lid
|
ik ga deze zomervakantie pas naar tsjechie... we gaan met 7 personen waaronder ik, mijn 2 stiefzusjes, mijn broer, mijn stiefbroer, mijn vader en mijn stiefmoeder naar zakupy, dat is een klein dorpje, omdat dit dorp ons goed is bevallen. we gaan hoofdzakelijk omdat ik en mijn stiefzusje graag onze vrienden in dat dorp willen bezoeken.
en omdat de bier er zo lekker is en de mensen open en spontaan zijn. , en omdat ik mijn vakantie vriend weer zie . |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nieuw Lid
|
Wij gaan eind juli 2 weken naar javornik-rudnik. We hebben daar een appartement gehuurd. Voor het eerst die kant van tsjechie op.
Afgelopen jaren zijn we in het zuiden geweest. We zijn dus erg benieuwd of het die kant op zo mooi is. Als we zo de informatie lezen zal dat wel leuken. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij zijn net terug van een weekje Rokytnice, we zaten met 14 pers in een pension, geweldig.
Eind april gaan we een weekje naar de Spindleruv Mlyn, met vrienden. Lijkt ons heerlijk |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Volwaardig Lid
|
Maar niemand (Gezin met kinderen)eind Juni/begin Juli naar Jan Nijdam Papillon???
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Volwaardig Lid
|
wij gaan in augustus 'pas" en gaan richting Lipnomeer en waarschijnlijk naar camping Vidlak voor 2 weken met 2 volwassenen en 2 kinderen en we slapen in een tent.
En in december, rond de kerst, naar Javornik, naar Ab en Es en Lucas voor een weekje wintersport, alleen dat duurt nog heeeeeeeel lang.... |
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Volwaardig Lid
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Actief Lid
|
We gaan rond die tijd, dus nu.
lekker naar ons eigen huis. Maar zullen vast nog wel een bakkie doen bij jan en akkelien, tis niet zo heel ver rijden. of ditte![]() |
|
|
|