![]() |
|
|
#151 |
|
Actief Lid
|
Wow Mayca, het is volgens mij een prachtig boek geworden! Jammer dat wij het niet kunnen zien.
Wat ontzettend goed van je dat je dit hebt gedaan, het lijkt me heerlijk om iedere keer wanneer je daar zin in hebt om het boek te pakken en weer de sfeer te proeven van die fijne week in Tsjechië. |
|
|
|
|
|
#152 |
|
VIP Lid
|
Mayca, het is al laat/vroeg. De blauwe sleutel ligt nog steeds op onze tafel... Precies daar, waar jij 'm hebt neergelegd... Als jullie willen, kunnen jullie deze sleutel zo weer ophalen. (mits het huis niet verhuurd is).
Char. __________________________________________________ _______ Char. ...bewaart al een hele week zijn laatste Bechertje tot morgen... |
|
|
|
|
|
#153 |
|
Forum Freak
|
Ja Char...de blauwe sleutel!
Mijn Becherovka en jouw Becherovka is op...het is wel heel verleidelijk! Je weet ook hoe graag ik terug zou willen en ook wat ik toen zei... Maar ja....die blauwe sleutel! We spreken elkaar toch nog, want het fotoboek is af!
|
|
|
#154 |
|
VIP Lid
|
Lieve Mayca.
Mijn aanbod staat nog steeds. De blauwe sleutel.. Ik hoop dat jullie 'm op komen halen!!..Het is natuurlijk wel in mei.. en de kans is nog groot dat er nog een boeking komt via www.uphill.nl , Maar ik gun jullie best nog een leuke tijd in Cervena Hora... Ik weet, dat hetgeen jullie afgelopen winter overkomen is, in de toekomst nooit meer zo intens zal zijn.. Maar toch... Char. _______________________________________________ Char. ...helpt een schaap over de dam... ( Dit is eigenlijk wel mijn mooiste Handtekening, tot nu toe ) |
|
|
|
|
|
#155 |
|
Forum Freak
|
Ja Char....het schaap is weer een beetje aan de wandel.
Ik weet dat het nooit meer zo zal worden als de afgelopen winter....dat kan ook niet. Ik kan het nog steeds terughalen, dat gevoel, het huis en het samen genieten. Ik weet zeker dat we altijd kunnen genieten van Tsjechië en het huis in de sneeuw, wat nu in de zon zal staan. Ik hoop dat de sleutel er nog ligt.........!
|
|
|
#156 |
|
VIP Lid
|
Welkom terug lief schaapje. En die sleutel ligt er vast nog wel.
![]() |
|
|
|
|
|
#157 |
|
VIP Lid
|
Hoi, Mayca!!!... Ik heb al gelezen dat jullie je met 3 personen, voorlopig, hebben ingeschreven voor de Forummeeting in Dolni Lanov...De sleutel ligt klaar!!.. Alleen... 3 personen?..Beetje weinig!!..Ik zou minimaal, Lina meevragen.. Over Gorrit, zal er door jullie, begrijpelijkerwijs, nog even serieus nagedacht moeten worden!!..
Hahhaha,..Uche, uche. Sorry!!.. Mayca, je hebt mijn nummer. En anders via PM.. Char. En hoe is het jullie lerares Tsjechisch?
Dat zeg ik!!...voor Vrienden: ...Char Laatst aangepast door char; 01-04-08 om 00:04. |
|
|
|
|
|
#158 |
|
Forum Freak
|
Ja, Lina mag altijd mee........., maar zoals je al zegt....
![]() Voor de meeting staan we met z'n drieën, maar we gaan met z'n vijfen naar Tsjechië, zoals het er nu voorstaat. We komen snel paella eten !
|
|
|
#159 | ||
|
VIP Lid
|
Citaat:
Citaat:
Neem Gorrit juist mee, in Tsjechië geen laptop, dus geen forum, dus geen . Bovendien ga ik niet naar Tsjechië zonder hem. ![]() |
||
|
|
|
|
|
#160 |
|
Actief Lid
|
Echt Heerlijk zoals je schrijft, en O zo herkenbaar. De warmte en rust je kan het gewoon proeven
![]() |
|
|
|