![]() |
|
|
#11 |
|
Moderator
|
Dit jaar zullen we zeker nog een keer of 6 (zo niet vaker) gaan. Telkens naar Vysoké nad Jizerou en tot ons eigen huis klaar is verblijven we in een appartementje
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Volwaardig Lid
|
Dit jaar hoop ik nog ergens in april naar ons huis in Bystre (starkov)te kunnen, in de mei alles verhuurd, in de zomer willen de kinderen naar Spanje maar in de herfst zeker. Als ik het zo lang vol hou.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Volwaardig Lid
|
We zijn net terug, nu richten we ons op de zomer. Nog geen datum bekend, waarschijnlijk weer ergens in het Reuzengebergte.
![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij dus. Drie weken, waarschijnlijk beginnen we in het noord-westen (Jetrichovice) en trekken we na een paar dagen door naar het Oosten: in de buurt van het Beskydy-gebergte, Ostrava, Frydland ofzo een camping zoeken. We willen ook nog bij Kutna Hora het ossuarium bezoeken, en misschien, als we nog een paar dagen over hebben, nog naar Praag. De Joodse wijk hebben we nog nooit uitgebreid bekeken, en nu we zonder kinderen gaan, hebben we meer mogelijkheden.
Maar we weten het nooit zeker, dus misschien komen we wel in Hongarije terecht.... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lid
|
Wij gaan eind juni tot eind augustus. Rondtrekken met de tent in Bohemen, Moravië, even ook tot in Krakow en een stukje Slovakije. Nog niet netjes uitgestippeld, maar de voorpret van het vergaren van informatie is ook al leuk. Zalig vooruitzicht.
Groetjes ! Leo en Nicole |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
Wij gaan eind juni tsjechie verkennen. We zijn afgelopen kerst in Javornik geweest, dit is ons zo goed bevallen dat we deze zomer terug komen. We gaan met de vouwwagen rondtrekken onder het motto "niks moet alles mag" en met andere woorden, we laten het over ons heen komen. Na tig jaren frankrijk en nieuwe uitdaging!
Laatst aangepast door Crazy Cook; 09-03-08 om 13:42. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Actief Lid
|
Wij gaan de laatste week van maart, voor een week, naar ons huis in Porezanky. Eind april ook nog een week en in mei nog een keer. Na de zomervakantie zien we wel weer.
Wanneer we over twee weken vertrekken, gaan de hondjes mee. Deze keer zonder aanhanger, is ook wel eens lekker! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Actief Lid
|
ik ga 1 mei naar praag voor paar dagen in juli nog 2 weken naar camping busek, bij nove straseci, september weer naar praag![]() |
|
|
|