![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Motorblok laten reviseren in Tsjechië?
Dag mensen
Ik ga in mei met de auto naar Tsjechië, Nu speeld het in m`n hoofd om m`n golf4 TDI , de motorblok te gaan reviseren in Tsjechië bij een VW Dealer. In NL ben ik circa 2000 euro kwijt en dat is ex uit en inbouw van het blok. Nu is mijn vraag dan ook in hoevere hebben jullie ervaring met de VW dealers daar, welke is goedkoop en goed, betrouwbaar En hoe vindt ik een revisie bedrijf .(mijn Tsjechisch is niet goed) graag wel een officeel bedrijf) grts Jim |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Actief Lid
|
Onderdelenprijzen zijn vergelijkbaar met Nederland. Het arbeidsloon is aanmerkelijk lager.
Barend |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Verder kan ik zeggen dat wij zeer goede ervaringen hebben met de Ford-garage in Trutnov. Over het algemeen zijn de garages goed en de monteurs ook. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
Jan ik ben het helemaal met je eens. Daar ben ik ook geweest. Gelukkig spreekt 1 monteur Engels maar een klasse garage. Voorbeeld: Lamp verwisselen, geen arbeidsloon. Kleine beurt 1,3 uur arbeidsloon.
Barend |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Forum Freak
|
Maar het belangrijkste lijkt mij toch dat ze het
GOED doen!!! ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Golf 4 = Skoda Octavia = Seat Leon = Audi A3 = VW New Beetle = Audi TT
Veel techniek komt overeen. In geval van een Tdi motor zeerzeker hetzelfde als een Octavia... Kennis genoeg in Tsjechie, dus je hoeft je niet perse te beperken tot een VW dealer. suc6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
Ja voor de taal ben ik ook een beetje bang. Maar over welke bedragen praat je mbt uur loon daar
Het plaatsje waar we waarschijnlijk heen gaan is Lipno(meer). Kennen jullie daar wat adresjes mbt reviseren en VW Dealer? Ik hoor graag van jullie grts Jim |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
hallo Tim, ik kom uit tsjechie, mijn vriend heeft een tuning/revisie bedrijf in Doesburg, volgens hem moet je niet bij een dealer zijn maar bij een gerenomeerd revisie bedrijf . De dealer zal de revisie niet zelf uitvoeren maar een ruil motor of originele nieuwe motor monteren.
Dan ben je duurder uit daar. Waar ga je precies heen in tsjechie? |
|
|
|