|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
Re: Wie kent camping Kamencove Jezero?
de camping ligt bij chomutov
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Moderator
|
Re: Wie kent camping Kamencove Jezero?
Dat bleek al uit de bijdrage van pepo, deetje. Maar geeft niet hoor...
![]() Dit is de website van de camping. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Forum Freak
|
Gevonden, al is de info uit 2005
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
|
...als je NIET te veel eisen stelt is dit een prima locatie om tenminste enkele (of meerdere) dagen door te brengen. Vanaf Chomutov is het uitstekend rijden naar bv. Praag - div. bezienswaardigheden - of andere interessante stekken.
Volgende week zondag 29 juli t/m 5 aug. ben ik op 23 km. afstand van Chomutov. Ik verblijf zelf: "hoe kan 't ook anders in MOST" Ik kom in die week i.i.g. met mijn gezin daar een aantal keren zwemmen etc. de mzzl. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Moderator
|
Hou je ogen maar goed dicht, als je in Kamencove jezero gaat zwemmen. Het water is niets anders dan zout, zout en nogmaals zout. Geen vissen, geen algen en planten in het water, geen leven.Zo was dat jaaaaren geleden, toen ik daar op school zat en zo zal dat nu ook zijn.
Kamenec = aluinsteen |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
Wij zijn aan het toeren door Tsjechie en hebben net 3 dagen op Kamencove Jezero vertoefd. Een aanrader voor de familie met kids, doordeweeks dan tenminste, in de weekends wordt het terrein graag door bier drinkende jeugd bevolkt. De camping heeft diverse bistrootjes, een goed restaurant en voor de kids een mini golfbaan en een speciale schaatsbaan. Ook is er een buitenbioscoopje waar ze films (geen engels) vertonen en gisteren hadden ze als afwisseling een toneelvoorstelling.
De sanitaire voorzieningen om en nabij de huisjes zijn zeer goed (menig zwembad kan daar een voorbeeld aannemen), bij het kampeer gedeelte is het behelpen en genieten van je mede campinggangers. Wij hadden denkelijk een lux huisje gehuurd, want we hadden koud en warm stromend water, toalletta en badkamertje. We waren met zn tweeen en hebben voor het 4 persoons huisje waren we per persoon per nacht 440kr betaald. Je zou niet verwachten dat er zo een grote camping in Chomutov zou zitten als je er door heen rijdt, voorals als je dan door Tomtom een achterbuurtje ingestuurd wordt. Laat je niet afschrikken, het valt allemaal reuze mee en de camping is zeker een aanrader!! Foto´s volgen later als ik weer terug ben ik Nederland, nu zitten we in Mlada Boleslav (te genieten van een 4 sterren hotel ). |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
Camping Kamencove Jezero
hoi,
Na lang nadenken gaan we dit jaar toch terug naar chomutov. Kennissen zijn verleden jaar geweest en er is veel veranderd. Nieuwe kraampjes met verse broodjes `s morgens. Veel betere controle en bijna geen diefstallen meer. Nou, ik hoop dat het meevalt en zoniet dan is er vlug even doorgereden naar een andere camping. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nieuw Lid
|
Wij zijn vorig jaar geweest, in het Golf hotel maar onze vrienden stonden op de camping en ik kan je vertellen dat t een hele leuke camping is hoor. We waren er ook nog toen er Kamencak was. Heel leuk feest met veel muziek. Wij hebben gelijk voor dit jaar weer geboekt.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
VIP Lid
|
Maakt mij verder niet uit, hoor!!... Maar Chomutov, Most, Litvinov, Osek en andere plaatsen daar, lagen zo'n 20 jaar geleden nog in het meest vervuilde deel van Europa. De zwarte driehoek.... De "lucht" is voor een groot deel opgeklaard,....maar je wilt niet weten, wat er nog in de grond zit!!!....(en in het water)
Char. Bericht 06-03-08 om 10:54 aangepast door char. |
|
|
|
|
|