|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 | |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Actief Lid
|
Op mijn oude niet bijgewerkte webpage www.sjorslemberk.cz staan ergens achter een knopje "people" een aantal verhaaltjes, waaronder Winter in Praag.
Een boottocht met daarbij een gigantisch warm en koud buffet is zeker de moeite waard! Speciaal in de winter. Ik was vorige maand even in Nederland en snakte naar een Chineesje. Met twee man 65 euro! Boottocht Praag incl. 2 uur varen, dus een groot uirgebreid buffet. Een welkomstdrankje en levende muziek € 18.- p.p. Daar is toch niks mis mee? En dan vaar je ook nog door de prachtige Habsburgse historie van een der mooiste steden van midden-Europa. De boten zijn toch ook allemaal verwarmd? SJORS |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Actief Lid
|
Een keer per jaar wordt die sluis onder handen genomen en dat duurt dan meestal 2 weken als er verder geen grote gebreken zijn. Jammer dat dit net samen viel met jouw vakantie.
SJORS |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Ik was van 28 feb. tot en met 3 maart met mijn beste vriendin naar mijn huis in Senohraby u Prahy geweest, omdat we 25 jaar vriendinnen waren. Ik was weliswaar twee weken geleden ook al geweest, maar gezien de prijzen van
skyeurope
doe ik niet moeilijk over een weekendje meer of minder... We hebben het heerlijk gehad, combinatie van Praag en Senohraby. Zelfs een nachtje doorgehaald in de horeca van Senohraby (eerst naar de kroeg, daarna naar de music-bar en daarna weer aangeklopt bij de kroeg die eigenlijk al was gesloten, maar voor een vast groepje altijd open gaat). Heerlijk!![]() |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Super Lid
|
En zo heb je telkens weer 'n reden om naar Tsjechie te gaan,
slim hoor.Leuk dat het weer gezellie was.Ik neem aan dat het voor je vriendin ook niet de eerste keer Praag was.
|
|
|
|
#27 |
|
Lid
Nationaliteit:
|
Ik ben nog maar 1x in Praag geweest, dat was in de zomer van 2006. Het was die dag bloedheet en dus eigenlijk onaangenaam om daar rond te lopen. Ik had nog niet zo'n grote last van de hitte, maar de rest van ons groepje wel. We zijn toen dus maar een half dagje geweest en hebben eigenlijk maar heel weinig gezien. Vooral als ik hoor dat 2 dagen zelfs al te weinig is, wil ik toch nog eens terug om Praag eens goed te bezichtigen
![]() |
|
|
|
|
|
#28 | ||
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
Citaat:
! |
||
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Forum Freak
|
Nathalie, alleen de volgende keer manlief in Nederland niet zo bezorgd laten zijn hé (Dat is Boeda toch?) Je had vanuit die kroeg hem best even kunnen bellen dat jullie niet weggewaaid waren
![]()
|
|
|
|
#30 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Had ik wel willen doen, maar omdat de electra was uitgevallen, had ik mijn telefoon niet opgeladen. Tja vanuit de kroeg had het wel gekund, volgende X beter!!!
![]() |
|
|
|