![]() |
|
|
#51 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Het gaat bij gebouwen overigens over electro-osmose. Door electroden in fundamenten aan te brengen en daarmee het vocht (water) positief- electrisch op te laden zou het water naar aarde getrokken wordt (aarde is immers altijd negatief). Hydropol heeft een systeem dat het vocht dmv een zwak radiofrequent signaal electrisch oplaadt en dat lijkt mij sterk! De hele ether is overigens vergeven van radio frequente signalen, TV,radio, gsm, radar, afstandsbedieningen, allemaal radiofrequente signalen. (mischien is dit wel de reden dat regen naar beneden valt )toevoeging: lees deze -> http://www.chemieforum.nl/forum/inde...63&hl=hydropol site maar is, of vraag met bouwcentrum rotterdam Laatst aangepast door semabyt; 04-03-08 om 17:44. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Ik was te snel, niet gelezen met een zwak radiofre etc.
daar geloof ik ook niet in. Waar ik op doel is dat ze een spanning op de muren zetten. aarde is negatief, woning positief. Door de spanning draaien ze die handel om en: Voila, het water trekt naar benee. Osmose heet dat dus. Als ik in Tsjechie ooit een snackbar zou beginnen zou ik broodjes osmose verkopen. Klinkt mooi, maakt niet uit wat je erop gooit. Maar dit terzijde. Osmose werkt wel degelijk met het op laagspanning zetten van de muren. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Nieuw Lid
|
Vochtige muren
Ik heb al een paar keer de methode van onderkappen toegepast en dit is de beste, duurzaamste en goedkoopste oplossing, injecteren is zeer duur en heeft maar en bepaalde jaar garantie duur, men is er dus nooit niet zeker van dat deze een goede werking heeft na het injecteren. Dus bevraag je goed voor onderkappen. 10 euro voor de rol foli, ne zak cement en een zak zand is alles wat je nodig hebt terwijl men voor injecteren 80 euro per lopende meter nodig heeft.
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Volwaardig Lid
|
hydropol
Ben ik weer.
We zijn inmiddels weer iets verder en ik ben een hele poos daar in ons huis geweest en flink gelucht maar het vocht werd niet echt minder. Ik heb hier op het forum een reactie gehad van hydropol in nederland en referenties gekregen die ik om een reactie gevraagt heb, en ook gekregen. Die mensen die ik gesproken heb waren zeer enthousiast. Maar goed dat was in nederland, in Tsjechie praat je over bergen en andere weersomstandigheden zal ik maar zeggen. Daar heb ik dus ook aan hydropol om referenties gevraagt en heb die ook gekregen, mocht bij zoveel plaatsen gaan kijken als ik wilde. Ik heb 2 plaatsen bezocht en de mensen waren zeer tevreden, geen vocht meer gezien daar, en de manier waarop de mensen van hydropol ontvangen werden sprak ook al voor zich, want als het niet werkt dan ben je niet vrolijk naar hydropol toe lijkt me. Ik heb een architekt daar gesproken die ook gebruik heeft gemaakt van hydropol, en heeft me fotos laten zien van voor en na het hele proces. En hij is het inmiddels zelf in zijn eigen huis gaan gebruiken. Dus we hebben de stap genomen na veel wikken en wegen en zijn met hydropol in zee gegaan. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden over hoe het gaat, maar dat is natuurlijk niet binnen enkele weken. En wie weet is het de oplossing voor vochtproblemen. Simpel en zonder veel gedoe zoals muren doorsnijden. To de volgende keer groetjes Hetty |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Nieuw Lid
|
vochtige muren
Dus heb je ook heel goed gevraagd wat de levensduur is (garantie) en de kostprijs?
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Toch hoop ik dat het werkt bij lipova, niets iets erger dan een continu vochtig huis! Ik hoop wel dat je "de kleine lettertjes" hebt gelezen in een contract en dat er bij geen succes, geen beroep gedaan wordt door hydropol (bv: U bent onvoldoende aanwezig om te luchten) Maar, zoals ik al is gemeld heb, ken ik een zeer goede advocate (met staaldraad op haar tanden inplaats van gras) die je dan vast wel wil helpen! P |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Volwaardig Lid
|
Hoi allemaal
We hebben een kontrakt opgesteld en daar heb ik ook wat toevoegingen aan gedaan en die werden opgenomen. Er is door 2 tsjechische vrienden van ons door het kontrakt heen gekeken en niets gevonden wat ons zou kunnen tegen houden. Inderdaad is het een behoorlijk bedrag en ze geven 10 jaar garantie op het apparaat. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden want als het zou werken is dit wel de goedkoopste oplossing van de 3 opties die we hadden en is misschien dan ook iets voor anderen. Tot de volgende keer doei |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Lid
|
Google eens op vochtwerende middelen. Er zijn smeermiddelen te koop die je op je buitenmuur aanbrengt met een witkwast of roller. Sluit je muur af voor optrekkend vocht, zijn ademend en verhelpen zo je probleem. Of vraag eens aan een stucadoor wat die gebruiken voor buitengevels. Kwestie van paar dagen je lekker uitleven en je probleem is verholpen. Meeste middelen kunnen zo over je gestucte muur heen. Zijn ook overschilderbaar.
Succes |
|
|
|
|
|
#60 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
|