|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#51 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Het gaat bij gebouwen overigens over electro-osmose. Door electroden in fundamenten aan te brengen en daarmee het vocht (water) positief- electrisch op te laden zou het water naar aarde getrokken wordt (aarde is immers altijd negatief). Hydropol heeft een systeem dat het vocht dmv een zwak radiofrequent signaal electrisch oplaadt en dat lijkt mij sterk! De hele ether is overigens vergeven van radio frequente signalen, TV,radio, gsm, radar, afstandsbedieningen, allemaal radiofrequente signalen. (mischien is dit wel de reden dat regen naar beneden valt )toevoeging: lees deze -> http://www.chemieforum.nl/forum/inde...63&hl=hydropol site maar is, of vraag met bouwcentrum rotterdam Bericht 04-03-08 om 17:44 aangepast door semabyt. |
|
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Ik was te snel, niet gelezen met een zwak radiofre etc.
daar geloof ik ook niet in. Waar ik op doel is dat ze een spanning op de muren zetten. aarde is negatief, woning positief. Door de spanning draaien ze die handel om en: Voila, het water trekt naar benee. Osmose heet dat dus. Als ik in Tsjechie ooit een snackbar zou beginnen zou ik broodjes osmose verkopen. Klinkt mooi, maakt niet uit wat je erop gooit. Maar dit terzijde. Osmose werkt wel degelijk met het op laagspanning zetten van de muren. |
|
|
|
|