|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Actief Lid
|
Hallo Sjors, het ziet er inderdaad perfect uit, als we met de opening in CZ zijn, houden we ons aanbevolen voor een uitnodiging. Zoals je misschien weet zijn wij ook bezig met de verbouwing van onze vila en wie weet kunnen we nog wat ervaringen uitwisselen. Wij hebben het geluk, dat we in 1 keer een goede aannemer troffen, dus wat dat betreft gaat het van een leien dakje.
Spannende tijden hoor, wij hopen in de loop van de zomer definitief over te gaan, maar hebben geen deadline gesteld, om " ik vertrek toestanden " te voorkomen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Super Lid
|
Hebben jullie dat laatste stempel nu binnen?
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Actief Lid
|
De bouw is helemaal klaar,dus feest op 10 mei
Zeker 4 stempels, onder andere van de brandweer, de hygiene en het bouwburo. Vanmorgen met de post. Aangetekend!!!
Hoera, hoera. Jullie hebben volgens mij echt geduimd. We hebben nog een paar kleinigheden moeten veranderen, maat het is nu voor de bakker. 10 mei: Officieel openingsfeest! Begint om 5 uur 's middags, slaapmogelijkheden, Je kunt ook komen met tent of caravan. Varken aan het spit en Krusovice pivo. Goede wijn en natuurlijk wodka. Jullie weten wie de opening moeten verrichten. Geef wel even een seintje of je komt. Dit i.v.m. het aantal varkens wat geslacht dient te worden. Varkens genoeg! Sjors |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Moderator
|
Citaat:
De 10e mei valt nog net in de meivakantie, dus ik zou in principe moeten kunnen. Maar... dan moet er niet nog een andere vakantie geboekt zijn, en anders moet ik hier thuis een zeker iemand omlullen; hetzij om mee te gaan, hetzij om mij te laten gaan. Hoe dan ook: van harte gefeliciteerd en je hoort nog van mij, Sjors! PS. Ik drink er gelijk maar even een Staropramen op (any excuse will do!) ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Actief Lid
|
De allereerste foto's
De allereerste foto's en de laatste foto's staan nu op de webpage in opbouw, en kijk dan even onder HISTORIE,
www.starafara.com |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Super Lid
|
Van harte Sjors, wat zullen jullie blij zijn!
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
VIP Lid
|
Gefeliciteerd met deze belangrijke stempels Sjors!
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Moderator
|
Helaas zal ik de feestelijke opening niet van dichtbij meemaken, ik kom wel andere keer feliciteren. Hopelijk zal Punk aanwezig zijn om de lintjes te knippen.
|
|
|
|