![]() |
|
|
#462 |
|
Super Lid
|
Ja Loes, jullie ook goede reis en zie jullie daar!
|
|
|
|
|
|
#464 |
|
Super Lid
|
Hee LadyJane, bedankt voor je tip! We hebben 'm dus opgevolgd en twee dagen heerlijk geskied op Medvedin! Nogmaals dankjewel!
|
|
|
|
|
|
#465 |
|
Volwaardig Lid
|
Mooie piste
Fijn dat je mooie pistes had Maria.
Wij konden ook goed skiën in PedPodSnezkou, maar skieden de laatste 2 dagen in Spindleruv aan de andere kant. Super vakantie gehad. |
|
|
|
|
|
#466 |
|
Lid
|
jawel, we hebben alweer geboekt, na herlikovice,spindleruv mlyn,vysoke nad jizerou,janske lazne, gaan we het nu eens proberen in rokytnice nad jizerou met kerst.We gaan een week naar appartement rokytno [schijnt vrij nieuw te zijn, wie kent het?] Na afgelopen februari [weinig sneeuw]hadden we zoiets ,zullen we nu eens naar oostenrijk gaan maar na dagen gezocht te hebben voor een beetje betaalbaar .....ben ik uiteindelijk toch weer in Tsjechie beland , we zullen zien in ieder geval gaan m'n zoons weer vuurwerk[ ook goedkoop] kopen voor als we weer terug om het met oud en nieuw af te steken.Dus wie weet er nog iets leuks in rokytnice voor de kids naast het skien ???????[17 en 15 jaar] ![]() |
|
|
|
|
|
#467 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
De disco (Music club) naast Hotel Krakonos is voor die leeftijd zeer geschikt.
Tenminste dat vonden mijn kinderen. Surfdj |
|
|
|
|
|
#468 |
|
Volwaardig Lid
|
Hallo Berlyn
Het is maar net wat je kinderen leuk vinden, wij gaan 's avonds uit eten en dan doen de kinderen nog een spelletje of computeren en dan naar bed. Van skiën worden ze erg moe. Afgelopen febr zijn ze indd ook naar Music Club geweest en dit vonden ze erg leuk. Waar ligt app Rokytno precies? We gaan komende week nog naar Rokytnice. We zijn 2 jaar geleden met Oud en Nieuw geweest en vonden dit geweldig. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden in Rokytnice. Als je met Kerst buiten de deur wilt eten moet je dit wel regelen, volgens mij is er veel (zo niet alles) gesloten met Kerst. Groetjes Margriet |
|
|
|
|
|
#469 |
|
Super Lid
|
snowtuben?
|
|
|
|
|
|
#470 |
|
Nieuw Lid
|
Rokytnice nad Jizerou
wij gaan volgend jaar naar dit plaatsje op wintersport kan iemand mij hier wat over vertellen, wij zitten in een vakantiehuis op ongeveer 2 km van de skipiste en 1 km ban het centrum.
nou hoop graag van uw ervaringen te horen. Harrie |
|
|
|