![]() |
|
|
#152 |
|
VIP Lid
|
Hier is nu het windstil!
Stilte voor de storm????????? |
|
|
|
|
|
#153 |
|
Super Lid
|
Zou best kunnen, want het was hier ook even een tijdje windstil.
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Actief Lid
|
Hallo Liesje,
Bij mij wakker je ook wat aan! namelijk angst; mijn vrouw zit nu in Senohraby u Prahy en de stroom is daar uitgevallen en ik kan haar maar niet te paken krijgen via de telefoon.Graag hoor ik hoe het verder gaat. Boeda |
|
|
|
|
|
#158 |
|
Actief Lid
|
Hier gaat het nog steeds flink te keer, we zitten sind gisterochtend half 10 zonder stroom, een boom op het trafo station. Maar jah we zijn geen prioriteit, alle koelkasten, vrieskisten maar heel goed dichthouden en hopen dat het allemaal meevalt. Hier is de ravage enorm en dat in nog geen 5 minuten wervelstorm, rukwind, ik weet niet wat het was, tientallen bomen van 30-40 meter ontworteld, de daken van de chaletjes zijn volledig verwoest, we durven de schade nog niet op te nemen, er staan nog veel bomen op scherp. Verder autos op de parkeerplaats totall loss, skilift, hutjes bij het zwembad weggevlogen.
Wanneer de wind afneemt kunnen we de ravage gaan opnemen. |
|
|
|
|
|
#160 |
|
Actief Lid
|
Hallo Liesje,
Door de stroomuitval in ons dorp heeft mijn vrouw haar mobiel niet kunnen opladen. Het is voor jou dus ook niet mogelijk haar te bellen. (Ik heb haar gisteren rond de klok van 16.00 uur nog gesproken) Maar bedank voor je aanbod! Wel de vraag of jij kunt na gaan hoe de storm is Senohraby u Prahy op dit moment is. Senohraby licht 28 KM van het centrum van Praag en 11 Km van Benesove . Boeda |
|
|
|