![]() |
|
|
#41 |
|
Forum Freak
|
Toen ik net deze site opende van boeda, kreeg ik een firusmelding. Dat kan natuurlijk aan mijn computer liggen, maar ik zou toch maar oppassen!!
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Moderator
|
Met deze site: http://www.giantrealestate.nl/index.php?reference&itm=5 is bij mij niets mis mee, wat de virusen betreft. Kreeg je de melding al bij het aantikken van de site of bij het besnuffelen van de site?
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Forum Freak
|
Zogauw ik hem opende kreeg ik een akelige toon te horen en een melding dat er mogelijk een virus aanwezig was.
Dat kan natuurlijk ook aan mijn computer liggen, maar ik dacht ik geef het toch maar even door. Als jij niet zo'n reaktie krijg Pepo zal het dus wel aan mijn computer liggen!! ![]() |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Moderator
|
Dat zal niet aan jouw computer liggen, maar aan de virus beveiliging op jouw computer, die mogelijk te strak is ingesteld, zodat ook totaal onschuldige contacten niet door de mand vallen.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Nieuw Lid
|
Virusmelding krijg ik ook op deze website (ik gebruik Antivir Avirus)
Niks aan de hand lijkt me zoals Punk al zei. Blijft wel raar want dan is er op de site van Giant toch iets anders dan op andere sites waar ik deze melding niet krijg (99,5 % van alle sites dus) ![]() |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Forum Freak
|
Ja, dat bedoel ik nou ook Tumtum!!
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Actief Lid
|
gaat het nu door????
Wij gaan donderdag voor de zoveelste keer naar tsjechie.(geen probleem natuurlijk,elke keer is weer een keer
)Maar de laatste keren waren vooral toch wel voor huizen jacht. Zoals sommigen onder ons weten,wil dat nog steeds niet lukken. Maar we geven niet op, houden moed erin! Maar we hebben dit weekend al lang geleden gepland en hebben dus meerdere panden op het oog. Voor enkele hebben we ook een afspraak staan. 1 mooi,groot, 2 hele moooooiiiiie badkamers,boven is af, eigenlijk hele woning is af. Alleen buiten niet Tis 1 woning voor 2 gezinnen.2 Buitenkant af, binnen zo goed als af, keukens moeten nog geplaats worden,ook 2 mooie badkamers(af), eigenlijk ook 1 woning voor 2 gezinnen(apart). 3 Grote boerderij, buiten niet af, binnnen gedeeltelijk,maar moet nog wel het nodige aan gedaan worden.Grote schuur en werkplaats bij. Kunnen we zelf nog indelen of verbreken zoals we zelf willen. We hebben nog meerdere op het oog ,maar deze hebben tot nu toe onze voorkeur. Het zegt jullie weinig,deze info,maar dat laat ik ook ff zo--> komt later. Verschil tussen de woningen. Tuurlijk die af zijn, zijn prijziger. Maar we houden wel van het zelf doen,zelf klussen. "Tja, dat hebben we zelf gedaan" en toch niet dat we met koffer aankomen en direkt kunnen wonen.Jullie horen hoe het verloopt na het weekend. We moeten eerst zelf zien en niet alleen van foto's. Kan wel heeeeel erg tegenvallen,maar ook meevallen.................. word vervolgd........ |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Forum Freak
|
Heel veel succes Gerda, ik hoop voor jullie dat jullie HET droomhuis nu vinden!
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nieuw Lid
|
huizenjacht
Wij zijn ook meerdere keren op huizenjacht geweest in Tsjechie. Laat je niet ontmoedigen. Steeds onze eisen bijgesteld. Foto's kunnen een vertekend beeld geven. Uiteindelijk gekozen om een huis te gaan opknappen. Iedereen heeft toch zijn eigen smaak omtrent een huis. Veel succes en laat ons even weten of jullie "huizenjactht"succesvol is geweest
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Actief Lid
|
tja we gaan eigenlijk eerste instantie ook voor de opknapper,maar onze vriend is al en de cz en die stond nu bij het grote huis nr 1. poehhee zegt hij tis een heel mooi huis.... kun je haast niet laten gaan. maar ja smaken verschillen. we hebben vrijdag morgen om pff half 9 eerste afspraak(hoorde ik net) En smaken verschillen. Eerst zien dan geloven
![]() |
|
|
|