![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Auto gestolen in Praag
Kom je terug van een middagje Praag en wil je in de auto stappen,maar wat blijkt de auto is gestolen. Geen glas te zien dus in het begin denk je nog weggesleept misschien. Behulpzame mensen genoeg in Praag. Een echtpaar in een zwarte Landrover, die voor ons in het tsjechisch de wegsleepdienst belt (nr 158) en daarna de politie Netjes blijf wachten of zij eventueel nog als tolk kunnen optreden. Politie, die in het Engels probeert ons te helpen een taxi voor de terugreis naar ons huis in Tsjechie regelt. De makelaar, die de volgende dag polshoogte komt nemen hoe het met ons gaat. De aannemer, die ons een auto aanbiedt voor de terugreis en waarvan zijn vrouw ons kosteloos naar het vliegveld brengt. Waar vindt je dit nog allemaal In Tsjechie. Alleen onze auto nu nog.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Actief Lid
|
Auto gestolen.
Wat erg voor jullie, nu maar hopen dat ze de daders snel te grazen nemen. En voor altijd achter slot en grendel zetten die schoften.
Ze horen gewoon van iemands andres spullen af te blijven, hierover kan ik me zo maken.Succes verder. En laat me weten hoe het verder verloopt, oke. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
Zullen we doen. We blijven Tsjechie een geweldig Land vinden. Het kan in Nederland natuurlijk ook gebeuren, maar het is een vreemde gewaarwording. En inderdaad blijf van andermans duurverdiende spullen af
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Legende
|
Mogen we ook weten welke wagen dat was ?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
Ha Rimpelsteeltje
Ik ken het gevoel. Een half jaar terug is bij mij de auto gestolen. En ik moet je zeggen, ik deel je mening mbt de behulpzaamheid. Van smorgens 9 tot savonds 7 heb ik op het politiebureau gezeten. Tot 1300 uur hebben de mensen, waarvan ik het app had gehuurd bij mij gezeten, broodje gehaald etc. Toen moest hij weg, maar heeft zijn vrouw naar mij gestuurd voor gezelschap en vertalingen. Het grappige was dat ik bij ondertekening van het proces verbaal moest vragen aan de politieagent of hij mijn adres/telefoongegevens niet nodig had voor het geval ze de auto zouden vinden. Hoop dat je nog een beetje terugkrijgt van de verzekering.... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Actief Lid
|
auto weg!
hoop dat je er nog wat van hoor, van je auto wel fijn dat je zoveel hulp hebt gehad van de tsjechen en die auto dieven de erover!! vind dit heel erg dat zulke dingen gebeuren!! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Actief Lid
|
Heel vervelend allemaal, ons overkwam het zelfde alleen onze auto was van de zaak dus werd vervangen. Je staat heel raar te kijken hoor als hij niet meer op de plek staat waar hij had moeten staan. En je mist ook dingen zoals in ons geval een autoradio gekregen van de kinderen voor ons 25 jarig huwelijk, we hebben nu alleen het frontje nog. Heel veel sterkte.
A3. |
|
|
|