|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Nederlandse vriendenkring opbouwen in Tsjechië
Ik ben een Tsjechische, ooit getrouwd met een Nederlander. Vorig jaar ben ik vanuit Nederland teruggekeerd naar Tsjechie. Ik moet wel toegeven dat ik Nederland mist en ook contact met Nederlanders. Daarom ben ik op zoek naar Nederlanders die in Tsjechie wonen, het liefst in de omgeving van Frydek-Mistek of Novy Jičin (Beskydy gebergte), gewoon om te kletsen (mijn taalkennis behouden).
Hoop dat ik in goede rubriek zit ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
VIP Lid
|
Ahoj Lenja,
Helaas wonen wij niet echt bij je in de buurt maar mocht je hier in de omgeving zijn kun je altijd langs komen voor een kopje koffie of iets anders en een praatje natuurlijk. Pauline |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
Beste Pauline,
dank je voor jou uitnodiging . Ik zal het onthouden! Het is heel erg lief van jou!Groetjes Lenja ![]() Bericht 26-02-08 om 20:11 aangepast door Lenja. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Actief Lid
|
Hey Lenja....ben sinds jan. vorige jaar terug en net als jij mis ik de NL..en de taal natuurlijk..
Ben van de buurt van Praag dus eigelijks ook wel ver van jou. Ik moet zeggen lang leve de i-net en de forums...ideaal om je taalkennis zo een beetje op de peil te houden. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Petra,
forums zijn ideaal. Ik hou contacten ook via Hyves maar gewoon zomaar bijkletsen is het niet. Je hebt meer mazzel, want in Praag zit best wel veel Nederlanders. Succes met jou contacten. Hoi Liesje, bedankt voor jou aanmoediging! We komen elkaar hier nog zeker tegen... Groetjes Lenja |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lid
|
Hallo Lenja,
Ook wij willen ons beschikbaar stellen als vrienden, maar we wonen wel iets verder weg. Ik woon in Radim, gemeente Luze. Provincie Pardubice. Ons bedrijf is opgericht in Olomouc en dat is al 1,5 rijden.....maar ach wat is afstand hier in Tsjechie. Ik heb slaapplaatsen genoeg, dus als je langs wil komen kunnen jullie altijd blijven slapen. Voor ons zou het heel erg prettig zijn als we Tsjechen kunnen vinden die nederlands spreken. We willen wel in burgeren. Dus alle tsjechen hier in de buurt...neem contact op met ons!!! Ook kunnen we wel hulp gebruiken!!! Tot horens |
|
|
|
|
|