![]() |
|
|
#61 |
|
Nieuw Lid
|
ik heb een hotel gevonden...hotel junior in praag 1...iemand ervaring mee???
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Super Lid
|
Ik heb er geen ervaring mee, maar heb even de site gekeken en het zit er goed uit.
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Nieuw Lid
|
Gezocht: goedkoop appartement/hotel in centrum Praag
Iemand ervaring met een goedkoop appartement/hotel in het centrum van praag, vlakbij disco's en kroegen?
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Actief Lid
|
Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 25-02-08 om 19:49. Reden: Links gecorrigeerd; waren niet goed. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Nieuw Lid
|
Pension gezocht (ca 30 km rond Praag)
Hallo Allemaal,
hier een vraagje, wij willen vd zomer met ons gezin naar Tsjechie en verblijven in het Reuzengebergte. Nu willen we eigenlijk ook 3 of 3 dagen naar de Praag en de regio rond Praag, en naar Lipno. Nu zijn we eigemnlijk op zoek naar een leuk Pension daar in de regio om daar met ons gezin met z'n zessen 2 of 3 nachten te verblijven. Weet iemand misschien een leuke geschikte accomodatie voor ons voor een beetje normale prijs. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. groetjes Wilma. ![]() |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Nieuw Lid
|
Allereerst wil ik een ieder bedanken voor alle tips en trucs die op dit forum vermeldt staan. Ik ga eind april voor het eerst een paar dagen naar Praag en ik heb veel informatie kunnen vinden dankzij jullie site.
Aangezien we op de low-budget tour gaan , heb ik geboekt bij Pension Aarnest maar ik heb geen idee of het wat is. Mocht iemand persoonlijke ervaringen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag. En ik zal sowieso posten of dit forum zodra we terug zijn uit Praag. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Actief Lid
|
Jeugdherberg/slaapgelegenheid gezocht in Praag
goedenmiddag iedereen!
ik ga deze zomer voor het eerst naar Tsjechie en heb nog niet echt wat gepland, maar mijn vraag is, of iemand hier een goede, goedkope slaapgelegenheid (eventueel voor jongeren, zal vast goekoper zijn ) weet.alvast bedankt! |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Moderator
|
Er liggen in de Moldau in Praag meerdere botels (hotelboten), waar voornamelijk jongeren overnachten. IK weet zogauw geen website, maar misschien is dat wat voor je?
![]() |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Moderator
|
Ga even naar www.google.nl en typ "botel praag" in. Dan krijg je allerlei sites met info te zien.
|
|
|
|