![]() |
|
|
#21 |
|
Actief Lid
|
Ik ga Eind mei, begin Juni 1,5 week (krijg nog steeds mijn broer niet langer mee). En we zitten ook een paar dagen in Pension Rianka.
Zou er best een week extra heen willen om te helpen. (wil eigenlijk wel alle weken naat Tsjechie, en een beetje werken erbij is wel goed voor mij hahahaha). Moet alleen even puzzelen of het wel lukt met mijn werk. Heb lange tijd me rotverveeld op het werk en nu ben ik natuurlijk veel te druk (maar wel leuk). ![]() |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Dus waarschijnlijk zit je in het verkeerde deel van Tsjechie? ![]() |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
VIP Lid
|
SORRY,.. dat het hele gesprek zo in het honderd loopt!!!..En sorry, voor alle berichten, ..van mede-Forumleden!!!..MAAR,.... mogen wij nu eindelijk een "NAAM " zien in jouw PROFIEL???...
Char. __________________________________________________ _____ Char. ...wil best wel helpen... |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Administrator
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Super Lid
|
Ik vind het ook niet zo'n rare vraag hoor.
Natuurlijk zou ikzelf zeggen, kijk eerst of er plaatselijke werklui voor handen zij, maar Als ikzelf in de situatie zou zitten dat ik bevoorbeeld met pensioen ben en ik kan nog goed, dan lijkt het me heerlijk om en de medemens te helpen en 'n beetje het vakantiegevoel te hebben. Ik heb ook absoluut geen probleem met de oproep. Het is toch heerlijk als je zo'n kans zou krijgen en daarna kunt zeggen dat je er aan mee gewerkt hebt. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
VIP Lid
|
Goed, ..ik bied hierbij mijn excuses aan!.. Anneke en Rolf!.. Welkom op dit unieke Forum!.. Een forum, waar je vragen mag stellen maar, ook een Forum waar men elkaar ongenadig onderuit kan halen,.. Maar bovenal, een Forum voor mensen die genieten van Tsjechie...en genieten van elkaar!!!
Char. __________________________________________________ ________ Char. ...weet het even niet beter uit te leggen... |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Lid
|
excuses geaccepteerd,heb ook trouwens zo de zondagavond omgekregen.Hopelijk heeft iedereen zijn zegje gedaan en kunnen we naar de toekomst kijken.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Actief Lid
|
hulpjes
Nou, nu het zover is....... Ik zoek ook nog een niet te oud, maar ook niet te jong echtpaar of zo, mag ook vrienden-of vriendinnenpaar zijn. Ook niet te jong, die dit komende seizoen zowiezo een gratis standplaats voor hun caravan hebben, en na het werk iedere dag met mij op het terras kunnen napraten over wat er gebeurd is die dag en wat er de volgende dag gebeuren moet.......... natuurlijk onder het genot van enz. Benieuwd naar de reakties! 't Is niet ver van Praag.
Sjors |
|
|
|