![]() |
|
|
#1 |
|
Lid
|
Klusser gezocht voor opknappen kampeerterrein (omg. Liberec)
wij zijn een gezin uit limburg die vorig jaar naar tsjechie zijn geemigreerd.Nu voorzichtig het eerste voorjaarszonnetje doorkomt, gaan we plannen maken voor dit jaar.En daarvoor zoeken we hulp.
Elke hulp is welkom van een slimme klusser tot brute mankracht. We liggen in de buurt van Liberec.Financieel hebben we weinig te bieden,dus het zal hoofdzakelijk blijven bij gratis campingplaats en eten.Wie kan/wil ons helpen? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Actief Lid
|
Het is dat wij mijn broer en schoonzus weer naar huis moeten brengen en dus niet langer kunnen blijven,anders hadden we best willen helpen....
Misschien Als het project waar ik nu druk mee ben klaar is en ik toch de nodige overuurtjes draai dat we een keer extra over kunnen komen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lid
|
bedankt voor de moeite,we zullen zien hoe het loopt,groetjes rolf
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
VIP Lid
|
HaaHHaahaa,... laat me niet lachen!!!... Dit is hetzelfde als een advertentie:.. U moet de hele dag asperges steken.. MAAR, u mag Gratis in een tent van ons slapen. Zodat U, toch nog enig vakantiegevoel krijgt!!!...
Char. Laatst aangepast door char; 24-02-08 om 01:54. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Actief Lid
|
Jemig mens wat wil je nog meer een gratis een campingplaats en wat hand en span diensten. Is nog leuk ook!!!
Wij zullen zeker proberen om langs te komen en te helpen. Enne Char, niet zo negatief a.j.b. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
VIP Lid
|
Ja Sorry hoor!!.. Ik heb jullie PM-s wel ontvangen, Doni!!!..
Maar mijn antwoorden verdwenen in het niets.. Oftewel, geen kontakt met de site.... Ik ben geen negatief persoon, en dat weten jullie. Maar wanneer je iets begint, en je kunt het met de lokale bevolking niet klaren, dan klopt er gewoon iets niet! Jammer..het blijft bij een hulpvraag,.. waarop iedereen mag/kan reageren. Maar van een verdere beloning, behalve kost en inwoning, is geen sprake!..Dat is toch hetzelfde als: Je mag 14 dagen gratis in mijn huis, als je in die 14 dagen mijn hele huis verft. ( En dan zorg ik wel voor de verf en en beetje eten ) Char. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Moderator
|
Negatief of niet - ikzelf vind het eerder realistisch - char heeft wèl een punt met wat hij zegt.
![]() Wie een eigen toko begint in Tsjechië en op deze manier probeert gratis personeel te werven (terwijl het daar stikt van de relatief goedkope arbeidskrachten), heeft slecht gerekend of speculeert bewust op de goed/gekheid van medemensen, om voor een dubbeltje op de eerste rang te kunnen zitten. Ik heb dus altijd mijn bedenkingen bij dergeljke oproepen, maar het zou inderdaad kunnen dat anderen het als een buitenkansje zien. ![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Lid
|
beste mensen,er zijn mensen die het leuk vinden om tijdens hun vakantie er een beetje bij te klussen.De mensen bepalen zelf wat ze willen doen, daar heb ik jullie negatieve reacties niet voor nodig.Ik doe gewoon een oproep en wie wil helpen, kan helpen en wie niet moet gewoon verder neuzen op site en niet iemand de grond inboren.
Iedere situatie is anders en jullie kunnen niet beoordelen in de situatie van ons. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Ja, ik heb toch enige moeite met de snelheid waarmee hier"negatief" geoordeeld wordt. Ik ken de achtergrond van deze mensen niet en hun mogelijkheden.
Iedereen is toch vrij om zo een oproep te plaatsen of niet soms? |
|
|
|