![]() |
|
|
#31 |
|
VIP Lid
|
Wij hebben net een zwembad bij Mountfield besteld van 7 x 3.5 x 1.40 meter zonder kap en die kosten zijn KC 207 000.
Dit is inclusief afleveren, filterinstallatie en houten bekisting voor de pomp e.d. Als je naar de winkel van Mountfield gaat kunnen zij je exact vertellen wat de kosten zijn! Op hun website kom je er niet achter, ook omdat je niet precies weet wat je nodig hebt. Zolang het rad nog in de winkel staat kun je ook een forse korting krijgen op het geheel als je besluit om niet te draaien! De prijs die ik noemde is inclusief de 25% korting die we gekregen hebben! |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Actief Lid
|
Is dit een foliebad of kunststof?Is hier ook het uigraven enz.bij inbegrepen?
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
VIP Lid
|
Dit is een kunstof bad.
Het uitgraven moet je zelf doen, dit is niet inbegrepen! |
|
|
|
|
|
#34 |
|
VIP Lid
|
Paula, Hoe vul je dat bad? Gaan nogal wat litertjes in!
Hier (area Rumburk) moet je het vullen aanvragen en komt de brandweer dat doen, gaat dan wel lekker snel. Vorig jaar was er kortstondig droogte en was het verboden zwembaden te vullen. P |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Volwaardig Lid
|
zelfmaak zwembad
Het water gaat bij mij geen probleem worden ,heb 2 waterbronnen waarvan 1 voor het vee bestemd was ,dat is er niet meer .Heb in een doe het zelfboek gelezen hoe je een zwembad moet storten en bekleden met sanitairtegels ,denk dat ik hiervoor ga .Lijkt mij goedkoper dan een prefab,Joep
![]() |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Actief Lid
|
Dat wordt zwaar werk voor je pomp. Of laat je de brandweer het water oppompen?
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Volwaardig Lid
|
zwembad in tuin
In de put zit al een pomp die ze voor irrigatie en voor het vee hebben gebruikt ,die ga ik gebruiken.Het ding werkt nog perfect [op380 v] . Kan alleen geen chloor gaan gebruiken van als hij leeg moet in het riviertje [op 50m] gaan alle forellen dood
.Een camping stroomafwaarts heeft hetzelfde probleem, ze mogen maar een beperkte hoeveelheid lozen. Dit leidt ertoe dat hun zwembad soms weken dicht is omdat het water is afgekeurd ![]() |
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Denk je er aan dat het in de winter vriest? Laat je goed voorlichten over het gebruik van materialen om o.a.tegels te plakken. ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|