![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Nieuw lid op dit forum
Hoi allemaal,
ik ben Ed en ben vandaag via google op dit forum terecht gekomen en heb me direct aangemeld.Ik ga dit jaar voor het eerst met mijn gezin op vakantie naar Tsjechie en zocht daar info over en daar lijkt dit me de plek voor, leuke onderwerpen en veel respons. Ik ben tevens op zoek naar info over de mogelijkheden om tijdens ons verblijf te gaan vissen (snoek). Heb daar op het forum al veel over gelezen,maar vond helaas niets over de omgeving waar wij onze vakantie zullen door gaan brengen. Wij gaan begin augustus naar Ratibor dit ligt vlak bij het Holna meer. Heeft iemand hier misschien aanvullende info over? Uiteraard zijn tips over uitjes en absolute musts ook meer dan welkom. groetjes, Ed |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Forum Freak
|
Hallo Ed, welkom op het forum.
Ik lees dat je ook wilt gaan vissen. Over vissen, visvergunningen en o.a. vliegvissen is al meer geschreven op het forum. Als je deze woorden intikt in de zoekfunctie vindt je er ongetwijfeld meer info over. groetjes Jeanne |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Actief Lid
|
Hoi Ed,
Over vissen weet ik helaas niet zo veel maar ik wil je wel heel veel leesplezier wensen op dit forum.Ik hoop dat je een leuke vakantie zult hebben in Tsjechie, maar PAS OP... 1 keer geweest?? altijd vekocht en verslaafd Laat je weten hoe het geweest is? ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
VIP Lid
|
Hoi Ed, ook ik heb geen verstand van waar te vissen, maar wil je wel welkom heten op dit forum!
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Actief Lid
|
Hoi Ed,
Welkom hier, er is genoeg info te vinden op het forum. En ga zeker een dagje naar Olomouc, wij vonden dat een leuke stad. Moravsky Kras is een erg mooi gebied. Zeer veel plezier ![]()
|
|
|
#7 |
|
Super Lid
|
welkom op het forum ed
|
|
|
|
#8 |
|
Actief Lid
|
Welkom op het forum Ed. Ik kan niet aan de informatie over vissen helpen
maar als Krimpenerwaarder moet ik je toch ook welkom heten op dit forum![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Niet Actief Lid
|
hoi Ed, ik ben bezoeker op deze site en ook Tsjechische dus mijn nederlands zal niet zo goed zijn, maar mijn grootouders komen van sout Bohemia omgeving van Tøeboò en daar zijn veel meren om te vissen en prachtige natuur.
In ieder geval prachtige vakantie in CZ, enjoy it! Eva |
|
|
|
|
|
#10 |
|
VIP Lid
|
Goede morgen Ed... Welkom!!...
Over snoeken weet ik niet zo veel. ( behalve de auto's dan ). Wanneer je in Tsjechie wilt vissen, heb je vaak een "lokale" vergunning nodig. Veel water wordt beheert door de plaatselijke overheid of visverenigingen. Men vist meer op karper en forrel. Beide vissoorten, worden gevangen om op te eten. Elk jaar zet men jonge vis uit en dat kost dus geld. Vandaar, dat het vaak niet toegestaan is om "onbetaald" te vissen. Boetes kunnen aardig oplopen. En of jouw hengel nou 5 euro of 500 euro heeft gekost, ze kunnen 'm in beslag nemen!!!.. Het is eigenlijk hetzelfde, als in Nederland. Vang ze!!... Char. |
|
|
|