![]() |
|
|
#31 |
|
Nieuw Lid
|
kijk daar heb ik iets aan.
Weet je ook waarom de trein geen succes was? moet ik dan vaak overstappen of zijn de verbindingen slecht? al met al kost het met de bus dus zo'n 4 a 5 uur en rond de 400 kronen? mvg David |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Super Lid
|
Het is al een paar jaar geleden, maar volgens mij hebben de gasten Praag toen niet bereikt.
De tijd klopt, ligt ook aan de aansluiting. De bus naar het Reuzengebergte gaat 1x per uur. Het bedrag weet ik niet precies, maar het was in ieder geval niet duur. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nieuw Lid
|
vervoer vliegveld naar centrum Praag
In mei ga ik voor het eerst naar praag. Hoe kan ik het beste mijn vervoer regelen vanaf het vliegveld naar het centrum? Ik verblijf in een hotel in de buurt van het gemeentehuis.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Actief Lid
|
aanvulling:
Wij hadden de avondvlucht en die had ook nog een behoorlijke vertraging. Zodoende was het al na 23.00 uur voordat we in de aankomsthal stonden in Praag. We moesten naar Residenze Emmie en ik was heel blij dat we een auto met chauffeur hadden geregeld die ons op dat late uur voor de deur van het hotel afzette en 4 dagenlater ons daar ook weer kwam ophalen. Het gemak dient de mens zou ik zeggen. Kosten voor heen en terug totaal 40 euro. http://www.airport-transfers-prague.com/nl/ grt |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Lid
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Actief Lid
|
Bus 119 idem.
Je kunt in de aankomsthal bij de Info stand (blauwe i, links van het gat waar je uitkomt) een kaartje kopen voor 5 dagen. Stempelen als je in de bus stapt. Hoef je verder nergens meer over na te denken. Kost 500 kronen. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Actief Lid
|
vervoer van airport naar hotel
Hoi
Vraagje, ik weet van een poos geleden dat er een soort minibus is van praag vliegveld die je naar je hotel brengt. volgens mij voor 250 of 300 crown. kennen jullie die nog? je kon ze bestellen en ze wachten op je ook als je vliegtuig te laat is. Ik zoek ze weer omdat ik in augustus laat vlieg dus als je me kan helpen graag |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Actief Lid
|
Die witte busjes hebben logo van CEDAZ ( www.cedaz.cz )en staan voor aankomsthal. Prijzen zijn er twee voor 1-4 personen naar een adres in het centrum 480 kronen en 5-8 personen 960 kronen.
Het is goed te doen als je kosten met meerderen kan delen. Rena |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Volwaardig Lid
|
|
|