![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Vakantieplekje gezocht in Noord-Bohemen
hoi ik ben op zoek naar een gezellig rustig goedkoop vankantieadresje in noordbohemen . ik wil graag reizen via dresden .
ik hou van de natuur en wandelen en vind het zalig om lekker buiten te zitten om te genieten van de rust en een boek te lezen maar vind het gezellig af en toe een praatje te maken . wie heeft goed idee voor huisje, stacaravan , leuk plekje bij boerderij of wat ook maar . zoek richting usti nad labem , liberec , de noordelijke strook dus maar sta open voor alle tips . |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
|
ga kijken in het cesky cysarko. vlak over de grens. mooie natuur. leuke plaatjes
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Legende
|
Welkom op het forum.
Wanneer willen jullie precies gaan ? Terloops, noekie bedoeld " Èeské Švýcarsko", anders zal je niet veel moeten surfen. Goede vraag Jeanne ! ( Je was net iets sneller). |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
vakantieplekkie
het is niet allemaal even volgens mijn budget dus dat word best even zoeken .misschien nog iemand die idee heeft voor een stacaravan of caravan met voortent . het hoeft niet perce nederlands te zijn hoor . brood en melk verkopen ze overal en met de taal kom ik wel ergens uit en handen en voeten werken altijd . dus alle ideeen zijn welkom . vorig jaar zat ik heerlijk rustig goedkoop in een leuke caravan in luxemburg . kleine camping en genieten van af en toe een praatje . ![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Forum Freak
|
Misschien ook een idee voor jou, ze verhuren op bijna elke camping een soort trekkershutjes, dat zijn hele kleine hutjes met een tafel, stoel en een bed. Die zijn dus ook sporgoedkoop.
Meestal zijn er huisjes in verschillende prijsklassen met dan ook wat meer luxe. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Super Lid
|
http://www.campingo.com/camping/camp...appel=&debut=0
Misschien dat je hier wat kan vinden. Ik heb er nog wat meer gevonden, maar daar betaal je voor één overnachting al 45 euro in het hoogseizoen, dan zou ik zeggen zoek 'n leuk pensionetje waar je dan nog ontbijt bij hebt, voor minder geld. Laatst aangepast door jolanda berben; 20-02-08 om 21:06. |
|
|
|