![]() |
|
|
#161 |
|
Volwaardig Lid
|
In Duitsland Oberwiesenthal aanhouden. Grens over voor Klinovec. Op de rotonde na de grensovergang rechts aanhouden richting Bozi Dar.
Laatst aangepast door dickjansen; 16-02-08 om 18:28. |
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
Maar waarom overnachten jullie in Magdenburg? Gaan jullie met een vrachtwagen ofzo. De route Groningen - Harrachov is makkelijk in 10 uur te doen. En Harrachov - Vrchlabi is dan nog maar drie kwartier. Wij zijn vorig jaar pas om half twee 's middags vertrokken en waren om 10 uur 's avonds in Rokytnice. "Fahren, Fahren, Fahren auf der Autobahn". |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Actief Lid
|
Je moet beslist niet de route via Harrachov aanhouden. Kom je voor een pas te staan die voor 90% zeker is afgesloten. Zelf rijden we altijd de route die Jan Nijdam aangeeft. Grensovergang Zittau. Wij rijden van Heerenveen naar Bozkov, ligt dicht bij Vrchlabi en overnachten nooit. S'ochtends om 4 uur vertrekken we waarna we rond 13 uur in Bozkov aankomen.
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Super Lid
|
Bedoel je met een pas die dicht is de grensovergang vanaf Jelenia Gora? Want zo willen wij het een keer gaan proberen...
|
|
|
|
|
|
#166 | ||
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
|
|
|
|
|
#167 |
|
Super Lid
|
Wij overnachten ook (alleen op de heenweg), als oude mensen...
|
|
|
|
|
|
#168 | |
|
Actief Lid
|
gesloten pas
Citaat:
Ik bedoel de pas na Hejnice en Billy Potok vanaf Polen gerekend. Je komt dan uit bij Desna waarna je linksaf naar Harachov rijdt. Zie in de rubriek mooie verhalen bij mijn topic "Dat doe ik wel even" hoe we daar in december 2006 voor een dichte pas stonden. |
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
VIP Lid
|
heeft iemand hier een verklaring voor ??
Ben eens een beetje aan het rondneuzen wat er allemaal in de omgeving van harrachov te doen is en te bekijken.
Als wij naar de wintersport gaan rijden wij altijd vanuit Anjum naar rokytnice nad jizerou,en komen dan door polen. Zo ook door het plaatsje sklaska proreba,het lijkt hier altijd erg gezellig dus daar willen we ook een kijkje nemen in de zomer. Als ik dan bij de routeplanner van google kijk dan rijd je volgens mij een heel eind om. Want je kan ook over de E65 gaan,en dit lijkt mij veel korter.(hier rijden wij altijd langs) Als ik plaatsje in de omgeving intik geeft hij steeds dezelfde route aan. Heeft iemand enig idee waarom dit is ?? Bedankt alvast hier de link van de route http://maps.google.nl/maps?f=d&hl=nl...9&ie=UTF8&z=10 |
|
|
|
|
|
#170 |
|
Super Lid
|
Hoe het komt dat hij deze route aangeeft weet ik ook niet maar je hebt wel gelijk, er is 'n veel kortere route die ook nog eens over 'n betere weg gaat.
|
|
|
|