het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 19-02-08, 13:50   #71
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Tabe schreef:
Het beste zou zijn dat de eigenaar eens reageert op de reacties op dit forum, en dit niet door "goedwillende" campinggasten van hem over te laten. Nu is elke bijdrage aan dit topic "verdacht", en dat is jammer.
Geheel mee eens, Tabe.
Ik gun de eigenaren van harte een goedlopende camping, maar positieve verhalen uit dubieuze bron dragen daar niet toe bij, lijkt mij...
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-02-08, 18:56   #72
Nieuw Lid

reneloen's avatar

Nationaliteit:
wij zijn de eerste drie weken van juli geweest en alles was prima in orde.het zwembad de kantine,animatie,eigenaren,medecampinggasten,campi ngplaatsen prima alles oke. sanitair misschien te weinig maar schoon.de nieuwe velden moesten inderdaad nog in orde gemaakt worden maar het was ieder keer wachten tot de tjechishe electricien op kwam dagen.
ik zelf vind dat ze niet verder uit moeten breiden maar dat is hun keus. de kinderen zouden graag terug willen maar wij willen nu eens de andere kant van tsjechie ondekken maar we gaan hier zeker nog een keer terug.
reneloen is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-02-08, 21:11   #73
Actief Lid

feertje22's avatar

Nationaliteit:
1 ding snap ik dus echt niet.

Mijn kids zijn echte waterratten en vooral de jongste heeft het echt nooit te koud in het water.
Bij dit zwembad is hij na een aantal keer zwemmen niet meer zo heel vaak meer teruggeweest omdat hij het echt zoooooooo koud vond. Dat was midden augustus omdat het water vanuit de kraan telkens ververst werd.

Toch niet echt de definitie van een heeerlijk zwembad.
feertje22 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-03-08, 21:40   #74
Nieuw Lid

ciska2000's avatar

Nationaliteit:
Hallo,
Ik ben nu voor het eerst op het forum en zal me even voorstellen.
Ik ben Ciska Bakker van Camping 2000 in Noord Bohemen. Ik heb al aardig wat berichtjes op het forum met belangstelling gevolgd en ben natuurlijk blij met de positieve en leuke berichten die op het forum staan. Uiteraard zijn de minder leuke berichten niet zo fijn maar er zitten wel waarheden in zoals b.v. de stroom die vorig jaar steeds uitviel. Hierover kan ik mededelen dat dit probleem gelukkig voorbij is omdat we met medewerking van het dorp een flinke uitbreiding hebben gekregen voor wat betreft het aantal ampere's. Ook zullen we voor komende zomer zorgen voor een wasautomaat en een droger erbij omdat gebleken is dat daar behoorlijk wat vraag naar is. Ik ben net terug uit Tsjechie en er lag behoorlijk wat sneeuw op de camping. Jan is er inmiddels al een paar weken druk aan het werk. Ik ga over 3 weken weer en hoop dan dat het lekker weer is zodat ik het gezellig kan maken met wat nieuwe aanplant van bloemen en planten. Tja en natuurlijk hoop ik dat het een lekkere warme zomer wordt zodat ook het water in het zwembad lekker opwarmt en warm blijft.
ciska2000 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-03-08, 22:19   #75
Actief Lid

feertje22's avatar

Nationaliteit:
hee hallo Ciska,

Leuk dat je ook reageert in dit topic.

Ik ben één van die mensen die best wel wat kritiek heeft gehad op de camping maar eerlijk is eerlijk er zijn ook veel hele goede dingen te melden (gelukkig maar) en ook DAT heb ik hier geventileerd.

Ben je een Nederlands gezin met kleinere kinderen dan is het en prima camping. Krijg je weer iemand van het caliber Hugo voor de entertaining dan moet je hem of haar gelijk in de kraag vatten en vastleggen.
Wil je zoon weer karaoke gaan organiseren...helemaal top, doen !

Fijn dat er toch een wasmachine bij komt, dat het vermogen van de elektra opgekrikt is. Wat dat water van je zwembad betreft: Het is een heel mooi zwembad en als je daar water van 20+ graden in kunt krijgen en houden dan zou dat een heel groot pluspunt zijn. Mensen kiezen vaak juist voor het zwembad althans zo was dat bij ons ook het geval.

We komen zeker nog eens kijken, alleen komende zomer gaan we naar Vrchlabi. we willen toch weer wat anders.
feertje22 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-03-08, 22:39   #76
Nieuw Lid

ciska2000's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
elvispresly schreef:
Bericht bekijken
Laat ze hier maar zeiken, jullie hebben een prima podukt voor een redelijke prijs. Alleen een vraagje. Hebben jullie zelf al eens in het zwembad gezwommen? Koud he?
Hoi Elvis,
Ja hoor ik heb zelf ook al eens in het zwembad gezwommen en wel 's avonds tegen acht uur. Het was inderdaad koud, maar toen ik eenmaal door was vond ik het wel lekker.
groetjes Ciska
ciska2000 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-04-08, 21:05   #77
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Hallo allemaal, wat gezellig dat er een forum is over de camping waar je naar toegaat, maar zijn er ook nog mensen met kinderen van onze leeftijd? ze zijn 4 en 8 jaar (week 29 en 30).
nikay is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 04-05-08, 19:27   #78
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Heeft iemand ervaring met camping 2000 in Nord Bohemen?

Misschien dat wij hier heen willen gaan, maar hebben alleen 2 jongens mee van 15 en 17 dus willen wel weten of dit ook iets voor hun is.

Hoe zit het eigenlijk met het weer rond 20 juli? Is daar wel zon rond deze tijd?
mamalou is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 04-05-08, 22:07   #79
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Camping 2000

Lekker handig van mij want ik lees net al jullie reacties. Ik had erg veel zin in deze camping, maar nu ik al jullie reacties gelezen heb weet ik niet of ik nu nog wel wil.

Ik ga eens kijken of weet iemand nog andere campings die wel goed bevallen zijn?
mamalou is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-05-08, 14:49   #80
Lid

Nationaliteit:
camping 2000

wij wonen in de buurt van de camping, en ik kan niks anders zeggen dan dat er alles wordt gedaan om het de gasten naar hun zin te maken. Dit jaar heeft hij het restaurant een flinke face lift gegeven, en met verhuur van teneten en nieuwe huisjes probeert hij met de tijd mee te gaan.
Het is gewoon een leuke camping, waar sinds kort onze zoon af en toe een helpende hand toesteekt. De camping is nu ook voor het eerst de hele winter open.
Verder heeft hij mij ook geholpen met het een en het ander.
Kortom met de camping zit het wel goed anders kun je hier in Tsjechie het hoofd niet boven water houden.

Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 12-05-08 om 18:11.
Reden: Tekst iets aangepast.
pension rianka is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels