het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 17-02-08, 16:22   #1
Actief Lid

Nationaliteit:
de beoordeling van een camping kan zeker beinvloed worden door de overige gasten, niet mijn eigen gezelschap dat selecteert zich zelf wel, de uitbaters dienen juist voor een prettige sfeer te zorgen door alles in orde te hebben en service te verlenen (*_*)
Henricus is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-02-08, 18:02   #2
Actief Lid

feertje22's avatar

Nationaliteit:
Droomcamping heeft zeker niet alleen met de uitbaters te maken maar met welke ogen jij naar een camping kijkt en de toevallige buren die je krijgt. Dat laatste is onvoorspelbaar.
Wij hadden het geluk dat we echt hele hele leuke "buren" hadden in ons straatje. Kan je zelf natuurlijk ook je steentje aan bijdragen door zelf ook te zorgen dat je leuk gezelschap bent.
Zijn die buren om op te schieten dan is zelfs de leukste 5***** camping een fiasco.

Uitbaters kunnen wel eraan bijdragen dat een camping leuk is of juist niet maar ook dat heeft weer te maken met de ogen waardoor je kijkt.
Maak je iets vervelend mee met of door de uitbaters dan kijk je anders dan wanneer je dat niet meemaakt en als er iets vervelend gebeurt (dubbele boeking bijv.) dan gebeurt dat nooit voor alle gasten, maar je zal het naar treffen.

Kortom wat voor de een een droomcamping is kan voor de ander een horrorcamping zijn.
feertje22 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-02-08, 18:24   #3
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
Het woord "droomcamping" vind ik zowiezo een moeilijk begrip.
Wat de één een geweldige camping vindt kan ik wel een veel te grote en te drukke camping vinden.
Voor mij is sanitair zelden een probleem, als het maar schoongemaakt wordt, voor de ander moeten er overal deurtjes voor zitten en alles moet op slot kunnen.
Dus ik zou zeggen, lees de verslagen van het afgelopen jaar eens door die over campings gaan, wie weet komt het dan allemaal goed!
Corrie is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-02-08, 00:00   #4
VIP Lid

char's avatar

Nationaliteit:
Henricus, ik vind dit een mooie vraag!!!
Hierbij, mijn antwoord:
Een Droomcamping, is een camping waar je 14 dagen (of langer/korter) hebt gestaan. En waarvan je, bij het thuis wakker worden, niet meer weet of je er werkelijk bent geweest.

Char.
char is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-02-08, 10:36   #5
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
In Tsjechië hebben wij nog nooit gekampeerd, terwijl ik kamperen op zich wel heel leuk vind.
Maar met de honden vind ik het fijner om naar 'n huisje te gaan.

Ikzelf maak me niet zo druk om het sanitair, maar ik hou wel van iets ruimere plaatsen.Dat wil zeggen dat de buren niet hun arm kunnen strekken en mijn eitje van m'n bord kunnen pikken.
jolanda berben is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-02-08, 10:48   #6
Actief Lid

Nationaliteit:
Na aankomst op de camping deze verkennen oa: de uitbater inschatten, staat en zuiverheid van het sanitair bekijken,staanplaatsen bekijken etc, bij een minder goed gevoel over de camping rijden we met de sleurhut verder.
Buren op een staanplaats kunnen mee of tegen vallen,ook dat beinvloedt de status van de camping niet (*_*)
Henricus is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-02-08, 11:18   #7
Super Lid

Nationaliteit:
Wij hebben (bijna weer) een huisje, maar ik heb ook zéér goede herinneringen aan een camping/kamperen. De sfeer en gezelligheid, s'avonds samen rond een kampvuurtje etc. Voor mij is de definitie van een droomcamping eenvoudig, dat is de éénvoud. Schoon sanitair is wel een pré.
Lina is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-02-08, 11:31   #8
VIP Lid

loura's avatar

Nationaliteit:
Mijn/onze droomcamping is gelegen aan water, een meer of aan een rivier.
We hebben het liefst een vrijwel lege camping en doordat wij altijd heel vroeg en heel laat zijn lukt dat gedeeltelijk meestal wel.

Bomen en wilde bloemen om ons heen maken me extra gelukkig.
loura is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-02-08, 12:18   #9
Actief Lid

Riannah's avatar

Nationaliteit:
een droomcamping?
in ieder geval aardige mensen, nette douches en wasbakken, geen overlast.
natuurlijk ook een winkeltje met vers brood.
een stromend beekje, zoals al is gezegd, en genoeg ruimte
Riannah is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-02-08, 21:42   #10
Volwaardig Lid

Peter Polling's avatar

Nationaliteit:
Camping onder Tsjechisch beheer, veld zonder afgebakende plaatsen, ruimte, aan rivier of meer om te zwemmen, vuurplaats voor/bij de tent, pivo-tap waar je je eigen glas kan laten vullen, restaurantje op loopafstand, bos/bergen om in te wandelen direct bij de camping, Mooi stadje in de buurt.
Er zijn veel droomcampings in Tsjechië, mede omdat wij weinig waarde hechten aan de staat van het sanitair. Wij staan regelmatig op campings met alleen koude douches, of met 2 uur warm water: als je de campingbaas met hout ziet lopen, weet je dat een half uurtje later de boiler heet is, als je zeker een warme douche wilt, ga je op dat moment al in de rij staan. ;-)

Laatst aangepast door Peter Polling; 18-02-08 om 21:43.
Reden: typfouten
Peter Polling is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels