![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Tsjechische les aangeboden (Amsterdam)
Hello,
I´m a Czech teacher currently living in Amsterdam. I´ve been here for a short time so I don´t speak much Dutch so far, but I use English to communicate. I´ve been teaching Czech for foreigners for few years and I always enjoy it very much. If you would like to learn some Czech or need some help to revise written texts, don´t hesitate to contact me. ![]() Eliska Tel.****** Laatst aangepast door Pasqual; 20-09-07 om 15:41. Reden: Telefoonnummer verwijderd - contact svp via PM of email |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nieuw Lid
|
hi elinoir,
i just read that you give lessons in tsjechische, can i ask you to help me because i came four almost 16 years in cz but i don't really understand the languege. i live in belgie so i don't know its a problem or not... can you give me as quick as posible answere please by email thank you! eliska Laatst aangepast door Gorrit; 30-12-07 om 09:36. Reden: email adres verwijderd |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lid
|
Hi,
We are also living in Belgium and we will learn Czech. Meaybe we can arrange a few moments in Belgium (I have family who lives in Stabroek (= near Hoevenen/Antwerp). Then we can divide the cost for Elinoir and have both a maximum of advantage. We leave near Leuven. I'm looking forward to your answer. Can you tell me what will be your cost. Thx Ben |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lid
|
Beste Heootes,
Ik ben niet diegene die Tsjechisch aanleert hé. Ik wil graag met ingaan op de vraag van Elinoir om Tsjechisch te leren en kwam op het idee om dit eventueel gezamenlijk te organiseren. Kunnen de kosten gedeeld worden. Eventueel kunnen we tesamen naar Nederland rijden. Ik denk maar hard op. Maar het zou kunnen dat Elinoir niet meer in Nederland is. Wacht op reactie van haar (denk toch dat het een is) Mvg Ben |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nieuw Lid
|
Les Tsjechich omgeving Amsterdam
Hallo,
een Tsjechische vriendin van mij, Andrea, die in Amsterdam woont, geeft les Tsjechisch. Ze spreekt vloeiend Nederlands en Engels en is zeer lief. Stuur me een PM voor contactgevens Veel geluk met die vreselijke taal van ons! ![]() Als iemand wil, ik kan Tsjechisch les via Skype geven! Nina Laatst aangepast door Gorrit; 17-02-08 om 08:07. Reden: emailadres en commerciele handtekening verwijderd |
|
|
|