Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Kamperen - Centraal Bohemen
Camping Zebrakov - Svetla nad Sazavou

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 13-04-07, 17:25   #1
sonjaw
Volwaardig Lid

Nationaliteit:
Vrienden van ons zijn een paar jaar achter elkaar naar camping Zebrakov geweest omdat hun kinderen het er zo naar de zin hadden dat ze er in ieder geval een deel van de vakantie steeds terug gingen.
Hun kinderen waren toen zo tussen de 9 en 15 jaar.
Sonja.
sonjaw is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-02-08, 17:37   #2
pocketware
Nieuw Lid

We zijn twee keer naar deze camping in Svetla nad Sazavou geweest (http://home.hccnet.nl/rinus.bodbijl/), de eerste keer was wel aardig; tweede keer viel enorm tegen.

Foto's: http://www.fotomere.nl/foto/vakantie...005/index.html en http://www.fotomere.nl/foto/vakantie...006/index.html
pocketware is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-02-08, 22:11   #3
redunzel
Actief Lid

redunzel's avatar

Nationaliteit:
eerste keer leuk tweede keer niet welke camping was dit en , waarom was het de eerste keer wel leuk? de 2 de keer niet ? mischien kan je er wat meer over vertellen ?
redunzel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-02-08, 23:50   #4
loura
Actief Lid

loura's avatar

Nationaliteit:
Ik heb de camping bekeken - het ziet er goed uit.
Waardoor viel het tegen?
Ik ben erg benieuwd.
loura is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-02-08, 07:09   #5
pocketware
Nieuw Lid

De eerste keer was het ons niet opgevallen dat het één grote groep was die er al jaren komt.... We werden dat jaar vriendelijk ontvangen en hebben een leuke tijd gehad

Het tweede jaar zagen we dat dus wel en de sfeer was dat jaar anders.... We voelden ons minder welkom en het was lang niet zo gezellig als het jaar daarvoor.

Qua camping stelt het niet veel voor. Het is een (aflopend) veld naast een weg, tegenover de boerderij. Met een caravan heb je weinig last van het verloop, met een tent moet je op het bovenste stuk staan, anders is het te scheef....

Naast het toiletgebouw (met een boiler zodat de uitslapers kans hebben dat er geen warm water meer is) is er een ruimte met boeken en foldermateriaal.
's Avonds kun je brood bestellen voor de volgende dag. Dit is prima verzorgd!
Oud 17-02-08, 08:53   #6
PuNkEnStEiN
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Maar eigenlijk viel de tweede keer dus niet tegen vanwege (een slechte service of kwaliteit van) de camping, maar omdat jullie je minder welkom voelden dan de eerste keer?
PuNkEnStEiN is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-02-08, 09:05   #7
pocketware
Nieuw Lid

Correct. Service op de camping was gelijk aan het jaar daarvoor; alleen het gevoel van welkom zijn is ook belangrijk, en dat was veel minder dan het jaar daarvoor.
Oud 23-02-08, 07:12   #8
Nubira45
Nieuw Lid

Nubira45's avatar

Nationaliteit:
Ook wij, echtpaar met caravan hebben meerdere keren op deze camping gestaan. Het was in het begin een leuke boerencamping, maar er loopt een Nederlander rond, die een groepje "ons kent ons" om zich heen heeft. Daar kom je niet tussen, dus voor ons is dat einde boerencamping. Ons advies aan Rinus. Geef Franz en Kveta hun camping terug!
Nubira45 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 23-02-08, 10:49   #9
bakbeest
Lid

bakbeest's avatar

Nationaliteit:
Dat gevoel hebben wij ook al eens op een camping in Tsjechië gehad ja.Daar werd zelfs aan onze kids verteld dat omdat zij er elk jaar komen,ze mochten beslissen of onze kids ook mee mochten doen.Wij ware daar dan ook weer rap weg!

Ik hoef niet zo nodig op een camping "in een groep te passen".Daarvoor ben ik niet op vakantie.Verder als "goeiemorgen" en af en toe eens een praatje hoeft t voor mij niet te gaan.Maar mijn kids vinden vrienden op een camping wel gezellig,en als de kids zich niet welkom voelen,dan gaan we weer.Op campings met Tsjechische beheerders/campeerders hebben we dit nog niet mee gemaakt.Het is wel een reden voor ons om juist NIET naar campings te gaan waar een nederlandse beheerder (en waar dus veel nederlanders,zo niet uitsluitend nederlanders staan) is.Want dit is niet de enige camping waar dit speelt
bakbeest is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 23-02-08, 13:19   #10
henkgrol
Lid

henkgrol's avatar

Nationaliteit:
IK herken veel in dit verhaal. Ook wij hebben twee keer op deze camping gestaan. In tegenstelling tot de hierboven vermelde verhalen, hadden wij het ook het tweede jaar zeer naar onze zin. Sterker nog, de kinderen wilden het jaar erop weer. Alleen wij wilden meer van Tsjechie zien, dus dat ging niet door.
Inderdaad is er een groepje 'vaste' gasten met een groot ons-kent-ons gehalte. Alleen pasten wij daar kennelijk beter tussen dan jullie. Wij hebben zelfs goede vrienden eraan over gehouden die we nu nog zien.

Oftwel, dit is een gevoelskwestie die je, mijns inziens, niet moet overbrengen op anderen. Je zult het moeten ervaren. En wat Rinus betreft: hij organiseert (of organiseerde, dat weet ik niet) wel veel excursies voor de hele camping) Mooiste herinnering van mij? de nachten bij het kampvuur, onder het genot van (veel) becherovka veel praten en lachen.

Ik raad deze camping nog wel eens aan hoor.
henkgrol is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed