|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Vlastibor (bij Jablonec nad Nisou)
Wie o wie kan mij helpen aan informatie over Vlastibor. Ik surf me verloren op het internet maar kan niet de geschikte informatie vinden.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
|
Hoi Jaco,
Over welke Vlastibor zoek je info, Vlastibor bij Tabor? En wat voor info zoek je? Iets over de omgeving of puur over het plaatsje zelf?
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
Tabor is een aanduiding die mij eerlijk gezegd niets zegt. Ik zoek informatie over Vlastibor in de buurt (ongeveer 5 kilometer) van Zelezny Brod.
De informatie die ik hoop te vinden gaat over het plaatsje, of de omliggende plaatsjes, zelf. Over grotere plaatsen in de buurt en het Reuzengebergte is al veel te vinden op dit forum en het internet. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Lid
|
Dat is inderdaad helemaal de andere kant op, Tabor ligt in het zuiden.
Jammer genoeg kan ik je dan niet verder helpen, maar er zijn hier vast anderen die je iets meer kunnen vertellen.
|
|
|
|
#5 |
|
Moderator
|
Zelezny Brod vond ik een beetje een ongezellige stad maar veel andere steden en plaatsen in de buurt van zoals Jablonec nad Nisou, Vysoké nad Jizerou, Harrachov, Rokytnice nad Jizerou vind ik leuker en zijn meermalen besproken.
Wie weet komt er nog iets meer specifiek over Vlastiboř, okres Jablonec nad Nisou |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
VIP Lid
|
Vanwaar deze vraag, over dit dorp(je)?...
Char. |
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Legende
|
Waar heb je dat gevonden ?
|
|
|
#9 | |
|
Moderator
|
Dat is vrij eenvoudig op te zoeken:
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nieuw Lid
|
Inderdaad, ik heb niet het meest actuele inwonersaantal aangegeven. Maar ach, wat is het balang hiervan.
Misschien als wij aankomende zomer in dit gehuchtje zijn geweest kan ik het een en ander aanvullen met nuttige informatie. |
|
|
|